بانه؛ بازداشت محمد چاوشینی از سوی نیروهای امنیتی

محمد چاوشینی شهروند ۵۵ ساله اهل شهر بانه از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. شیرکو چاوشینی فرزند محمد چاوشینی سال گذشته در حین کولبری با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه کشته و شیرزاد چاوشینی دیگر فرزندش نیز به شدت زخمی شد.

telegram cloud photo size 4 5771786810433846548

به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه ۲۳ شهریورماه ١۴٠٢، محمد چاوشینی شهروند ۵۵ ساله اهل روستای “ورچک” از توابع شهر بانه با یورش ماموران امنیتی در منزل خود بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. بر اساس این گزارش نیروهای امنیتی ساعت سه بامداد به منزل این شهروند در محله حمزه‌آباد شهر بانه یورش برده و اقدام به بازداشت این شهروند کرده‌اند.

نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت این شهروند کرده‌اند و تا لحظه تنظیم خبر از محل نگهداری و اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

روز چهارشنبه پنجم مردادماه ١۴٠١، نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی “سرتزین” بانه به سوی گروهی از کولبران آتش گشودند که در نتیجه شیرکو چاوشینی ۳۵ ساله کشته و برادرش شیرزاد چاوشینی نیز به همراه چند کولبر دیگر به شدت مجروح شدند.

کولبرنیوز

Next Post

دهگلان؛ بازداشت امید نیازی برادر محسن نیازی از جانباختگان انقلاب ژینا

پ سپتامبر 14 , 2023
امید نیازی بردار محسن نیازی از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ در دهگلان، از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه ۲٣ شهریورماه ١۴٠٢، امید نیازی بردار محسن نیازی از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ در دهگلان، از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و […]
telegram cloud photo size 4 5771649560458935622 y

You May Like