دهگلان؛ بازداشت امید نیازی برادر محسن نیازی از جانباختگان انقلاب ژینا

امید نیازی بردار محسن نیازی از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ در دهگلان، از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

telegram cloud photo size 4 5771649560458935622 y

به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه ۲٣ شهریورماه ١۴٠٢، امید نیازی بردار محسن نیازی از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ در دهگلان، از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. بر اساس این گزارش نیروهای امنیتی در مسیر دهگلان به سنندج اقدام به ربودن این شهروند کرده‌اند.

لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت این شهروند کرده‌اند و تا لحظه تنظیم خبر از محل نگهداری و اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

محسن نیازی، ٣٢ سالە و ورزشکار روز ۲٩ آبان‌ماه ١۴٠١، در جریان اعتراضات دهگلان از ناحیه کمر به شدت زخمی و بر اثر شدت جراحات واردە در بیمارستان کوثر سنندج جان‌ باخت.

کولبرنیوز

Next Post

سمنان؛ تداوم بازداشت عاطفه رنگریز در بازداشتگاه اداره اطلاعات سمنان

پ سپتامبر 14 , 2023
عاطفه رنگریز، نویسنده، مترجم، فعال حقوق زنان و کارگران و شهروند ساکن دامغان علی‌رغم گذشت چهار روز از دستگیری در بازداشتگاه اداره اطلاعات سمنان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد. به گزارش کولبرنیوز عاطفه رنگریز، نویسنده، مترجم، فعال حقوق زنان و کارگران و شهروند ساکن دامغان علی‌رغم گذشت چهار روز […]
telegram cloud photo size 4 5771649560458935638 y

You May Like