اشنویه؛ پیدا شدن پیکر سه کوهنورد عضو گروه کوهنورد کاویان نقده

پیکر رضا کایشی،محمد رویان و محسن عزیزی که کوهنورد عضو گروه کوهنورد کاویان نقده، پس از شش روز جستجو و تلاش نیروهای مردمی، هلال احمر و گروه‌های کوهنوردی، بالاخره در ارتفاعات کوهستانی رندوله اشنویه پیدا شد.

به گزارش کولبرنیوز ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲، پس از شش روز جستجو و تلاش نیروهای مردمی، هلال احمر و گروه‌های کوهنوردی بالاخره پیکر سه کوهنورد عضو گروه کوهنوردی کاویان نقده که زیر بهمن در ارتفاعات رندوله اشنویه دفن شده بود، پیدا شد. بر اساس این گزارش پیکر این سه کوهنورد به بیمارستان شهر اشنویه منتقل شده است و قرار است در زادگاهشان در نقده به خاک سپرده شوند.

msg 1001143457715 85892
عکس از سمت راست: محمد رویان، محسن عزیزی و رضا کایشی

ساعت ٩ صبح روز جمعه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۲، پنج نفر از اعضای گروه کوهنوردی کاویان نقده پس از بازگشت از قله ۳٠١١ متری رندوله از مسیر “جلی‌داران” در میانه راه گرفتار بهمن شدند. با حضور نیروهای داوطلب مردمی از شهرهای نقده و اشنویه و هم‌چنین گروه‌های دیگر کوهنوردی با وجود شرایط بد جوی و وزش باد شدید، عملیات نجات و جستجو برای یافتن این پنج کوهنورد شروع شد. بر اساس این گزارش در همان ساعات اولیه نیروهای مردمی و هلال احمر موفق به یافتن دو نفر از آن‌ها با اسامی “مبین جسمی و سلام بهمن‌یار” شده و آن‌ها را به بیمارستان اشنویه منتقل کرده‌ بودند.

کولبرنیوز

Next Post

مشهد؛ آزادی عاتکه رجبی پس از پایان دوران محکومیت

چ ژانویه 17 , 2024
عاتکه رجبی فعال صنفی معلمان، پس از پایان دوران محکومیت دو ماهه خود از زندان وکیل‌آباد مشهد آزاد شد. ه گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲، عاتکه رجبی فعال صنفی معلمان پس از پایان دوران محکومیت دو ماهه خود از زندان وکیل‌آباد مشهد آزاد شد. بر اساس این گزارش […]
msg 1001143457715 85901

You May Like