اصفهان؛ برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات توماج صالحی

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات توماج صالحی، خواننده رپ اعتراضی در شعبه یکم دادگاه انقلاب اصفهان برگزار شد.

photo 2023 07 03 10 21 41

به گزارش کولبرنیوز، روز یک‌شنبه ١١ تیرماه ١۴٠٢، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات توماج صالحی در شعبه یکم دادگاه انقلاب اصفهان به ریاست قاضی مرتضی براتی و با حضور امیر رئیسیان، وکیل مدافع توماج صالحی برگزار شد، آقای صالحی از بابت اتهامات مطروحه به دفاع از خود پرداخت.
پیش‌تر نیز آقای رئیسیان در مصاحبه‌ای با روزنامه شرق، اتهامات مطروحه علیه موکلش را «افساد فی‌الارض، تبلیغ علیه نظام، همکاری با دولت متخاصم، اغوا یا تحریک مردم به جنگ و کشتار با یکدیگر و توهین به رهبری» عنوان کرده بود.
در تاریخ ١٧ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، جلسه بازپرسی توماج صالحی، به صورت ویدیو کنفرانس در دادسرای اصفهان برگزار شده بود. پیش‌تر پرونده آقای صالحی به دلیل نقص تحقیقات از دادگاه به دادسرا بازگردانده شد.

توماج صالحی، اوایل آبان‌ماه ۱۴۰۱، در ارتباط با اعتراضات سراسری توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
توماج صالحی، خواننده رپ اعتراضی و شهروند اهل شاهین‌شهر واقع در استان اصفهان است که بابت پرونده قبلی خود در سال ۱۴۰۰ از بابت اتهامات «توهین به رهبری و تبلیغ علیه نظام» به ۶ ماه حبس و جزای نقدی محکوم شده بود.

کولبرنیوز

Next Post

مهاباد؛ بازداشت یک شهروند توسط نیروهای امنیتی

د جولای 3 , 2023
سید احمد تالانه، شهروند اهل مهاباد توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. به گزارش کولبرنیوز روز یک‌شنبه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲، سید احمد تالانه فرزند سید رحیم، ۲۸ ساله و اهل مهاباد توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت شده است. بر اساس این گزارش […]
photo 2023 07 03 10 28 33

You May Like