مشهد؛ آزادی عاتکه رجبی پس از پایان دوران محکومیت

عاتکه رجبی فعال صنفی معلمان، پس از پایان دوران محکومیت دو ماهه خود از زندان وکیل‌آباد مشهد آزاد شد.

msg 1001143457715 85901

ه گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲، عاتکه رجبی فعال صنفی معلمان پس از پایان دوران محکومیت دو ماهه خود از زندان وکیل‌آباد مشهد آزاد شد. بر اساس این گزارش عاتکه رجبی حین آزادی به نشانه دفاع از مردم بلوچستان، لباس بلوچی به تن کرده بود.
عاتکه رجبی روز شنبه چهارم آذرماه ١۴٠٢، پس از حضور در شعبه‌ ۲۱ اجرای احکام دادگاه انقلاب مشهد جهت تحمل دوران محکومیت خود بازداشت و به زندان وکیل‌آباد مشهد منتقل شده بود.

عاتکه رجبی در تاریخ نوزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، به منظور شرکت در تجمع اعتراضی معلمان در مشهد از منزل خارج و لحظاتی بعد توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت  و نهایتاً در تاریخ ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، با تودیع وثیقه یک میلیارد و پانصد هزار تومانی از زندان وکیل‌آباد مشهد آزاد شد.
حکم شش ماه خانم رجبی، چندی پیش توسط شعبه سی و پنج دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی تایید شد. چهار ماه از این حکم به مدت پنج سال تعلیق و دو ماه حبس تعزیزی قابل اجرا بود.
این شهروند در تاریخ چهارم آذرماه ١۴٠٢، پس از مراجعه به شعبه ۲۱ اجرای احکام دادگاه مشهد بازداشت و جهت تحمل دوران محکومیت دو ماه حبس خود به زندان وکیل آباد این شهر منتقل  شد.
عاتکه رجبی، معلم دبستان ابوذر واقع در یکی از روستاهای مشهد، در تاریخ پانزدهم دی‌ماه ۱۴۰۱، به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، از آموزش و پرورش استان خراسان اخراج شد.

کولبرنیوز

Next Post

زبونی در دفاع از مردم غزه را با اقدامات نمایشی نمی‌توان پنهان کرد!

چ ژانویه 17 , 2024
حمله موشکی نیروهای جمهوری اسلامی به چند نقطه مسکونی در شهر اربیل پایتخت حکومت اقلیم کوردستان به عنوان یک حرکت تروریستی و غیرقابل توجیه بازتاب وسیعی در افکار عمومی داشت. عجیب‌تر آن‌که مرتبط کردن آن با رویداد انفجار در مراسم سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی بود. بلافاصله بعد از وقوع […]
msg 1001143457715 85906

You May Like