کرمانشاه؛ احضار بهمن نادری به دادگاه

بهمن نادری، شهروند اهل کرمانشاه با دریافت ابلاغیه‌ای به شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر احضار شد.

photo 2024 05 05 13 32 19

به گزارش کولبرنیوز، بهمن نادری به دادگاه انقلاب کرمانشاه احضار شد. بر اساس ابلاغیه‌ای که توسط شعبه اول دادگاه انقلاب کرمانشاه صادر و به بهمن نادری ابلاغ شده، وی باید در تاریخ نوزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، جهت اخذ آخرین دفاع از بابت اتهام «تبلیغ علیه نظام» در مرجع قضایی مذکور حاضر شود.
در فروردین‌ماه سال جاری، بهمن نادری توسط دادگاه انقلاب به شش ماه حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی محکوم شده بود.
بهمن نادری در تاریخ ۲۱ شهریورماه ١۴٠٢ در آستانه اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ توسط مأموران سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت و پس از یک هفته با تودیع وثیقه ۵٠٠ میلیون تومانی به صورت موقت آزاد شده بود.
هم‌چنین روز یکشنبه هشتم بهمن‌ماه ١۴٠٢، این شهروند پس از احضار به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه به دلیل انتشار فراخوان در شبکه‌های اجتماعی برای تحریم انتخابات، در خصوص «تبلیغ علیه نظام» مورد تفهیم اتهام قرار گرفت و نهایتاً با تودیع قرار ۴٠٠ میلیون تومانی به صورت موقت آزاد شد.
بهمن نادری، متأهل و متولد اردیبهشت ١٣۶٩ است.

کولبرنیوز

Next Post

گیلانغرب؛ بازداشت بردین جعفری توسط نیروهای امنیتی

ی مه 5 , 2024
بردین جعفری، شهروند ساکن گیلانغرب توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. به گزارش کولبرنیوز روز جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، بردین جعفری توسط نیروهای امنیتی در گیلانغرب بازداشت شد.بر اساس این گزارش، بازداشت بردین جعفری پس از ورود ماموران به منزل شخصی وی، بدون ارائه حکم قضایی و با توسل به خشونت […]
photo 2024 05 05 13 35 45

You May Like