تداوم بازداشت و بلاتکلیفی کیوان مهتدی در زندان اوین

۱۱۷ روز از بازداشت کیوان مهتدی، نویسنده، مترجم و فعال کارگری می‌گذرد. آقای مهتدی در تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه، به همراه آنیشا اسداللهی توسط نیروهای امنیتی در منزل خود بازداشت شده و چندی قبل، از بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ به بند ۴ زندان اوین منتقل شد.

photo 2022 09 03 20 32 31

بر اساس گزارش رسیده، کیوان مهتدی فعال کارگری کماکان در بند عمومی زندان اوین در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد. کیوان مهتدی مدتی قبل و پس از سپری کردن ۹۰ روز در بند ۲۰۹ به بند ۴ زندان اوین منتقل شد. بر اساس گزارش دریافتی مسئولین زندان شفاهاً به او گفتەاند که قرار بازداشت او مجدداً تمدید شده و قرار وثیقه نیز برای آقای مهتدی تعیین نمی‌شود.

لازم بە ذکر است که آنیشا اسدللهی که در تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه امسال به همراه کیوان مهتدی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدە بود، روز شنبه ۲۹ مردادماه ۱٤٠١ پس از گذشت بیش از صد روز بازداشت با تودیع قرار وثیقه ۲ میلیارد تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شد.

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن یک کولبر در نوار مرزی نوسود

ی سپتامبر 4 , 2022
یک کولبر در نوار مرزی نوسود با شلیک مستقیم نیروهای رژیم زخمی شد. بنابه گزارش رسیده به کولبر نیوز بامداد یکشنبه ۱۳ شهریور نیروهای رژیم مستقر در مرز نوسود به سمت دسته‌ای از کولبران آتش گشودند که در نتیجه آن یک کولبر باهویت “پرویز مرادی” اهل ثلاث باباجانی از ناحیه […]
زخمی شدن یک کولبر

You May Like