افزایش ۳.۵ درصدی آمار کشته‌شدگان حوادث کار در استان تهران در سال ۱۴۰۲

پزشک قانونی استان تهران اعلام کرد در سال ۱۴۰۲، آمار کشته‌شدگان حوادث کار ۳.۵ درصد افزایش داشتە است.

کار

بە گزارش کولبرنیوز، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، مهدی فروزش، در گزارشی رسمی اعلام کرد که در سال ۱۴۰۲، شاهد افزایش ۳.۵ درصدی آمار کشته‌شدگان ناشی از حوادث کار در این استان بوده‌ایم.

طبق آمار ارائه شده توسط فروزش، براساس آمارهای بدست آمده در سال۱۴۰۲، ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند که با توجه به اینکه این آمار در سال۱۴۰۱، ۴۰۰ نفر بوده است، آمار متوفیان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال۱۴۰۱، ۳.۵ رشد داشته است.

همچنین طبق گفتەهای این مسئول رژیم، براساس آمارهای بدست آمده در سال۱۴۰۲، ۲۳۹ زن و ۲ هزار و ۷۹۹ مرد در حوادث ناشی از حوادث کار دچار مصدومیت شده‌اند، این در حالی است که در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۲۹۴۳ نفر در حوادث ناشی از کار دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۲۱۱ نفر زن و ۲۷۳۲ نفر مرد بوده‌اند.

انتشار این آمار تاسف‌بار در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این، سازمان پزشکی قانونی ایران از افزایش ۱۵.۷ درصدی آمار کشته‌شدگان حوادث کار در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داده بود.

کولبرنیوز

Next Post

اشنویه؛ بازداشت فخرالدین مدرسی توسط نیروهای امنیتی 

س آوریل 23 , 2024
فخرالدین مدرسی، شهروند ساکن اشنویه توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. به گزارش کولبرنیوز روز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، یک شهروند در اشنویه بازداشت شد. هویت این شهروند، فخرالدین مدرسی، ٣٨ ساله، فرزند شفیع و اهل روستای “ده شمس” از توابع اشنویه گزارش […]
2024 04 22 22.36.29

You May Like