پنج ماە بی‌خبری از سرنوشت سومین کولبر مفقودی اهل روستای “باوان” از توابع مرگور ارومیه

پس از گذشت پنج ماه هنوز از سرنوشت اسعد سیدانی‌فرد سومین کولبر مفقود شده اهل روستای باوان از توابع مرگور اورميه که در دره “بنار” به همراه دو کولبر دیگر مفقود شده بودند خبری در دسترس نمی‌باشد.

photo 2022 06 17 18 38 00

بر اساس گزارشی که امروز جمعه ۲٧ خردادماه ۱٤٠١ به کولبر نیوز رسیده است، هنوز از سرنوشت اسعد سیدانی‌فرد سومین کولبر مفقود شده اهل روستای باوان از توابع مرگور اورميه که پنج ماه پیش در نوارمرزی ترکیه در دره “بنار” به همراه دو کولبر دیگر مفقود شده بود خبری در دسترس نمی‌باشد. بر اساس این گزارش جستجو توسط نیروهای مردمی با گذشت بیش از پنج ماه همچنان ادامه دارد.

سه کولبر با نام‌های “اسعد سیدانی‌فرد” فرزند رحیم متاهل و دارای سه فرزند، “بهلول سیدانی‌فرد” فرزند کریم متاهل و دارای سه فرزند و “بارزان میهنی” ۱۸ ساله، فرزند شوکت. هر سه نفر اهل روستای “باوان” از توابع منطقه مرگور اورميه، ظهر روز پنج‌شنبه ٢٣ دی ماه سال گذشته، در برف و کولاک دره “بنار” ناپدید شده‌ بودند که با گذشت بیش از صد و پنجاه روز هنوز از سرنوشت “اسعد سیدانی‌فرد” هیچ اطلاعی در دست نیست.

روز شنبه ۱٧ اردیبهشت ١٤٠١ جنازه اولین کولبر مفقودی “بارزان میهنی”، ۱۸ ساله فرزند شوکت، پس از ۱۱٤ روز در روستای “گلشم” در خاک ترکیه در زیر برف و یخبندان پیدا شد.

شنبه هفتم خردادماه ۱٤٠١ (۲۸ ماه مه) در نهایت پس از ۱۳۵ روز بی‌خبری نیروهای امداد جنازه دومین کولبر مفقودی “بهلول سیدانی‌فرد” در روستای “گلشم” در خاک ترکیه را زیر برف و یخبندان یافتند.

تا لحظه تنظیم این خبر جستجوهای مردم محلی و نیروهای دولتی ترکیه برای یافتن سومین کولبری که پنج ماه پیش در هنگام کولبری در مرز ایران و ترکیه در دره “بنار” مفقود شد‌ه‌ است، همچنان ادامه دارد.

کولبرنیوز

Next Post

آزادی پنج فعال کارگری و اجتماعی شهر بانه با قید وثیقه

ش ژوئن 18 , 2022
پنج فعال کارگری و اجتماعی شهر بانه پس از پنجاه و دو روز بازداشت در نهادهای امنیتی بانه و سنندج با قید وثیقه موقتاً از زندان بانه و سنندج آزاد شدند. بر اساس گزارش رسیده به کولبر نیوز امروز شنبه ۲۸ خردادماه ۱٤٠١، پنج فعال کارگری و اجتماعی شهر بانه […]
5 فعالین

You May Like