مریوان؛ تداوم بازداشت و بی‌خبری از وضعیت آرش شریفی

آرش شریفی، شهروند اهل مریوان علی‌رغم گذشت ٣۴ روز از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد. بی‌خبری از سرنوشت آقای شریفی، به نگرانی‌های خانواده وی دامن زده است.

photo 2023 07 11 13 07 37

به گزارش کولبرنیوز به نقل از هرانا، آرش شریفی شهروند اهل مریوان کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد. بر اساس این گزارش علی‌رغم مراجعات خانواده این شهروند به نهادهای امنیتی و قضایی، مسئولان مربوطه از ارائه پاسخی روشن در رابطه با سرنوشت آقای شریفی خودداری می‌کنند.
گفته می‌شود، این شهروند بازداشتی، از زمان دستگیری تاکنون از حق دسترسی به وکیل و امکان ملاقات با خانواده خود محروم بوده است.
آرش شریفی، ۳۲ ساله، فرزند عباس، اهل روستای “تنگسیر” و ساکن مریوان، در تاریخ ١٧ خردادماه ١۴٠٢، بدون ارائه حکم قضایی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. از اتهامات مطروحه علیه وی اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

تهران؛ سپیده قلیان به دو سال حبس و مجازات‌های تکمیلی محکوم شد

س جولای 11 , 2023
سپیده قلیان، فعال مدنی و زندانی سیاسی محبوس در بند زنان زندان اوین، به دو سال زندان و مجازات‌های تکمیلی شامل منع عضویت در گروه‌های سیاسی-اجتماعی، ممنوعیت استفاده از تلفن هوشمند و منع اقامت در تهران و استان‌های همسایه به مدت دو سال محکوم شده است. به گزارش کولبرنیوز، سپیده […]
image 11

You May Like