صد و ده روز بی‌خبری از سرنوشت سه کولبر ناپدید شده در ارتفاعات مرگور اورميه

دولت ترکیه طی تماسی که با وزارت خارجه ایران داشته است، اعلام کرده است که هنوز خبری از سه کولبری که در خاک این کشور مفقود شده‌اند در دسترس نیست.

photo 2022 05 04 17 32 54

دیروز سه‌شنبه شنبه 13 اردیبهشت‌ماه 1401 برای چندمین بار گروهی از نیروهای امدادگر مردمی عازم ارتفاعات بِنار شدند که در آخر وقت بدون هیچ اثری از این سه مفقودی به منطقه بازگشتند.
سه کولبر با نام‌های “اسعد سیدانی‌فرد” فرزند رحیم متاهل و دارای سه فرزند، “بهلول سیدانی‌فرد” فرزند کریم متاهل و دارای سه فرزند و “بارزان میهنی” فرزند شوکت اهل روستای “باوان” از توابع منطقه مرگور اورميه، از ظهر روز پنج‌شنبه 23 دی ماه سال گذشته، در برف و کولاک دره “بنار” ناپدید شده‌اند با گذشت صد و ده روز از وضعیت آنها هیچ اطلاعی در دست نیست.

لازم به یادآوری است که، نیروهای مسلح ایران و نیروهای هلال‌احمر هنوز برای یافتن این کولبرها به مردم هیچ کمکی نکرده، اگر چه قرار بود نیروهای دولتی ایران با هلی‌کوپتر شروع به جستجو کنند ولی هنوز به وعده‌های خود عمل نکرده‌ و حتی فرماندار اورميه مردم را تهدید کرده است که دیگر به آنها اجازه جستجوی نخواهد داد و در صورت جستجو از طرف مردم به یگانهای مرزی و نظامی دستور شلیک مستقیم داده شده است.

کولبرنیوز

Next Post

مرگ وحشتناک دو سوختبر در پی آتش گرفتگی در خودرو در محور پهره-واش

چ مه 4 , 2022
یک خودرو سوختبر در پی انحراف از مسیر حرکت خود به دلایلی نامعلوم آتش گرفته و دو سوختبر در اثر آتش سوزی جان خود را از دست دادند. به گزارش رسیده غروب امروز چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه، یک خودرو سوختبر در پی انحراف از مسیر حرکت خود در محور پهره به […]
photo 2022 05 04 19 53 38

You May Like