روانسر؛ زخمی شدن چهار کولبر در تصادف رانندگی

در یک تصادف رانندگی بین یک خودروی سواری سمند و وانت پیکان چهار کولبر سرنشین سمند و راننده‌ی آن، مجروح شدند و راننده وانت پیکان نیز جان خود را از دست داد.

شدن چهار کولبر در تصادف رانندگی

به گزارش کولبرنیوز این حادثه در تاریخ ۲۶ آذر ۱۴۰۲ در مسیر روانسر به پاوه و در نزدیکی روستای قوری‌قلعه از توابع بخش شاهو روی داد و یکی از مجروحان توسط هلال احمر و سه مجروح دیگر نیز توسط فوریت‌های اورژانس به بیمارستان «رسول» شهر جوانرود منتقل شدند.

تاکنون هویت این کولبران برای کولبرنیوز محرز نگردیده است اما هویت راننده وانت پیکان «سعید (فامیلی نامعلوم)» است که با خودروی خود مشغول فروش دوره‌گردی بوده است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبرنیوز از ابتدای پاییز، از اول مهرماه تا اول آذرماه ١۴٠۲، جمعاً ١۵۴ کولبر در مناطق مرزی کوردستان بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی، ضرب و شتم توسط نیروهای نظامی رژیم و رفتن روی مین، کشته و زخمی شده‌اند.
از این تعداد جمعاً ۹ کولبر کشته و ١۴۵ کولبر نیز زخمی شده‌اند. از مجموع ١۵۴ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ١۴۱ مورد معادل (%٩۲) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

فرزندآوری اجباری، یک پروژه شکست‌خورده!

ی دسامبر 17 , 2023
بعد از گسترده شدن نافرمانی میلیونی در مقابل حجاب اجباری و تمرکز رژیم جهت جلوگیری از قبول شکست در آن، عرصه تبلیغ فرزندآوری اجباری مدتی به محاق رفت. اکنون تبلیغ رسانه‌ها در این مورد از سرگرفته شده است. روزنامه دنیای اقتصاد روز شنبه ۲۵ آذرماه در مقاله‌ای تحت عنوان “ترمز […]
photo 2023 12 17 14 55 44

You May Like