بانه؛ زخمی شدن یک کولبر با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال

لقمان احمدپور کولبر اهل شهر بانه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه زخمی شد.

photo1698827135

به گزارش کولبرنیوز شامگاه روز دوشنبه هشتم آبان‌ماه ١۴٠۲، لقمان احمدپور کولبر ۴۵ ساله اهل روستای “منیجلان” از توابع شهر بانه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه به شدت زخمی شد. بر اساس این گزارش، نامبرده از ناحیه شانه به شدت مجروح شده است.
این کولبر پس از انتقال به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی شهر بانه به دلیل شدت جراحات به بیمارستانی در تبریز منتقل شده است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ١۴٠۲، جمعاً ۸۵ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۱۳ کولبر معادل (%۱۵) کشته و ۷۲ کولبر معادل (%۸۵) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۸۵ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۷۷ مورد معادل (%۹۱) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

خاش؛ زخمی شدن یک سوختبر بلوچ در پی سانحە رانندگی +ویدیو

چ نوامبر 1 , 2023
روز سەشنبە ٩ آبان‌ماه ١٤٠٢، بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری از جملە یک خودرو سوختبر در محور زاهدان بە خاش، یک سوختبر بلوچ مجروح شدە است. بە گزارش کولبرنیوز، نە نقل از حال‌وش، روز سەشنبە ٩ آبان‌ماه ١٤٠٢، بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری از جملە یک […]
photo 2023 11 01 10 55 11

You May Like