بانه؛ زخمی شدن یک کولبر در تیراندازی مستقیم نیروهای رژیم

روز دوشنبه ١٦ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی بانه به سمت کولبران، یک کولبر به شدت زخمی شد.

msg 1001143457715 89061

به گزارش کولبرنیوز در این حادثه یک کولبر جوان با هویت «نظام تیموری» ٣٨ ساله و اهل سقز از ناحیه ساق پا به شدت زخمی شد.
براساس اضهارات شاهدین عینی مامورین رژیم بعد از ضرب شتم این کولبر اقدام بە شلیک مستقیم از فاصله چند متری کردند کە ساق پای این کولبر مورد اثابت گلوله ساچمەای قرار گرفت.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در سال ۲۰٢٣ میلادی، جمعاً ٢٩٩ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۳۲ کولبر معادل (%۱۱) کشته و ٢۶۷ کولبر معادل (%۸۹) نیز زخمی شده‌اند. از مجموع ٢٩٩ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ٢۶١ مورد معادل (%٨٧) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است. هم‌چنین از مجموع ۲۹۹ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند، تعداد ۳۰ نفر از آن‌ها کودک زیر ١٨ سال می‌باشند.

کولبرنیوز

Next Post

نوسود؛ زخمی شدن یک کولبر با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی

چ فوریه 7 , 2024
نریمان عزیزی کولبر اهل شهر جوانرود در جریان تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود مورد اصابت ۶٠۰ گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته است. به گزارش کولبرنیوز روز دوشنبه ١۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود با سلاح ساچمه‌ای به سوی دسته‌ای از کولبران آتش گشودند که در نتیجه آن […]
a74191c0 65fa 4af4 9cff f84b07befbad

You May Like