تهران؛ انتقال مجدد فواد فتحی فعال کارگری اهل سنندج از زندان اوین به بیمارستان طالقانی

فواد فتحی، فعال کارگری اهل شهر سنندج و محبوس در زندان اوین در پی حال جسمی نامناسب به بیمارستان طالقانی تهران منتقل شد.

photo1704884215

به گزارش کولبرنیوز، امروز چهارشنبە ٢٠ دی‌ماه ۱۴۰۲، فواد فتحی، فعال کارگری اهل شهر سنندج و محبوس در زندان اوین، بدلیل درد شدید در ناحیە گوش برای بار دوم در یک هفتە گذشتە از زندان اوین بە بیمارستان طالقانی تهران انتقال یافت.
بر اساس این گزارش، انتقال فواد فتحی به دلیل عفونت در ناحیه گوش او صورت گرفته است. پزشکان متخصص گفتە اند کە عصب گوش وی دچار آسیب دیدگی شدە کە منجر بە کاهش شنوایی نامبردە گشتە و باید از سمعک استفادە کند. این شهروند پس از انجام آزمایشات مرتبط به زندان اوین بازگردانده شد.

روز شنبه یازدهم آذرماه ١۴٠٢، فواد (سیروس) فتحی، فعال کارگری اهل سنندج توسط دادگاه انقلاب اسلامی تهران به حبس محکوم شد. بر اساس این حکم که توسط شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب تهران صادر و به وی ابلاغ شده، فواد فتحی به چهار سال حبس تعزیری، ممنوعیت خروج از کشور به مدت دو سال، منع عضویت در گروه‌ها و تشکلات سیاسی و اجتماعی به مدت دو سال و عدم سکونت در تهران و حومه آن به مدت دو سال محکوم شده است. اتهامات مطروحه علیه وی، «عضویت در گروه‌های مخالف نظام، اقدام علیه امنیت کشور و تبلیغ علیه نظام» گزارش شده است.

روز شنبه سیزدهم آبان‌ماه ١۴٠۲، فواد فتحی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

فواد فتحی، فعال کارگری اهل سنندج و ساکن تهران، پیش‌تر از نیز از بابت فعالیت‌های خود سابقه بازداشت و برخوردهای قضایی را داشته است.

کولبرنیوز

Next Post

نوسود؛ زخمی شدن دومین کولبر عضو یک خانواده طی ده ماه گذشته

چ ژانویه 10 , 2024
فرشاد رستم‌نژاد کولبر ۳۳ ساله اهل روستای شمشیر از توابع شهر پاوه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود زخمی شد؛ فردین رستم‌نژاد دیگر برادرش نیز سال گذشته با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود قطع نخاع شده است. به گزارش کولبرنیوز شامگاه سه‌شنبه ١٩ دی‌ماه ۱۴۰۲، نیروهای […]
photo1704899182

You May Like