اعتصاب کامیون‌داران شهرستان قروه+ویدیو

اعتصاب کامیون‌داران و رانندگان کامیون شاغل در معادن شهرستان قروه در اعتراض به نحوه محاسبه کرایه.

بە گزارش رسیده به کولبر نیوز امروز پنجشنبه سوم شهریورماه ١٤٠١، کامیون‌داران و رانندگان کامیون شاغل در معادن شهرستان قروه با توقف فعالیت‌های شغلی خود، دست به اعتصاب زدند.

آنها نسبت به نحوه محاسبه کرایه حمل پوکه معدنی از سریش‌آباد قروه در استان کردستان به سایر نقاط کشور، بدون در نظر گرفتن نوع کامیون، مسافت و سایر تعرفه‌ها اعتراض دارند و خواهان رسیدگی به مطالبات خود شده‌اند.

کامیونداران سراسر کشور پیشتر نیز در خصوص نقش دلالان در توزیع بار، افزایش کمیسیون باربری‌ها حتی تا بیش از ۵۰ درصد حق کرایه، عدم حمایت مسئولان از وضعیت رفاهی و بیمه آنها و کاهش درآمد خود اعتراض کرده بودند.

معترضان همچنین نسبت به عدم توزیع عادلانه بار، عدم رعایت منافع رانندگان، کاهش سهمیه سوخت، افزایش مبلغ عوارضی‌ها و بی‌توجهی مسئولان به مطالبات مزدی و صنفی این قشر معترض هستند.

کولبرنیوز

Next Post

دیدار جمعی از فعالین کارگری و زیست محیطی با "شعبان محمدی" و "اسکندر لطفی"

پ آگوست 25 , 2022
جمعی از فعالین کارگری و اعضای انجمن زیست محیطی”چل چەمە” سنندج با “شعبان محمدی” و اسکندر لطفی” دیدار کردند. به گزارش کولبر نیوز روز پنج شنبه سوم شهریور ماه جمعی از فعالین کارگری و اعضای انجمن زیست محیطی “چل چەمە” سنندج ضمن دیدار با دو تن از اعضای هیئت مدیره […]
02

You May Like