آتش‌سوزی در محل دپوی سوخت در سفیدآبه+ویدیو

یک محل دپوی سوخت(مندی) در دهستان سفیدآبه از توابع شهرستان نیمروز دچار حریق شد و خسارات مالی سنگینی برجای گذاشت.

به گزارش کولبرنیوز به نقل از حال‌وش، روز دوشنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲، یک محل دپوی سوخت (مندی) در دهستان سفیدآبه از توابع شهرستان نیمروز دچار حریق شد. به گفته منابع محلی چهار نفر از سوختبران در دقایق اولیه در شعله‌های آتش گرفتار شده بودند که به کمک اهالی منطقه نجات یافتن، این آتش‌سوزی خسارت جانی نداشته است، اما خسارت مالی سنگینی برجا گذاشته است.
از علت آتش‌سوزی تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.
سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آوردەاند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند. با استناد به گزارش فعالین بلوچ در سال ۲۰۲۲ میلادی دستکم ۱۰۵ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ۵۲ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی شدند.

کولبرنیوز

Next Post

بازداشت دو شهروند توسط نیروهای امنیتی در اشنویه و پیرانشهر

د جولای 10 , 2023
شورش ابراهیمی و سلیمان شارویرانی دو شهروند اهل شهرهای پیرانشهر و اشنویه توسط نیروهای امنیتی در این دو شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. به گزارش کولبرنیوز روز دوشنبه ۱۹ تیرماه ١۴٠٢، شورش ابراهیمی شهروند اهل روستای “گرگول سفلی” از توابع پیرانشهر توسط نیروهای امنیتی در این شهر […]
photo 2023 07 10 20 12 35

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی