سنندج؛ تعیین وثیقه سنگین برای آزادی فعالین کارگری

مراجع قضایی برای آزادی ۹ فعال کارگری اهل سنندج، قرار وثیقه یک میلیارد تومانی صادر کرد، که تنها خبات محمودی موفق به تودیع قرار وثیقه صادره شد.

IMG 20230530 152339 052

به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه نهم خردادماه ۱۴۰۲، مراجع قضایی شهر سنندج برای ۹ فعالین کارگری بازداشتی کمال کریمی، عبدالله خیرآبادی، هاجر سعیدی، حبیب‌الله کریمی، برهان سعیدی، اقبال پیشکاری، سیروان محمودی، شادمان عبدی و خبات محمودی، قرار وثیقه سنگین میلیاردی صادر کردند که تنها خبات محمودی موفق به تودیع قرار وثیقه صادره شد و ۸ فعال کارگری دیگر هم‌چنان در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می‌برند.ماموران اداره اطلاعات سنندج شامگاه چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌، این فعالان را در منزل پدر هومن عبداللهی، از جان‌باختگان اعتراضات سراسری، پس از ضرب و شتم، بازداشت کردند.بنا بر این گزارش، فرشید عبداللهی، پدر معترض کشته‌شده، که میزبانی این فعالان را بر عهده داشت نیز از سوی ماموران امنیتی مورد ضرب و شتم نیروهای امنیتی قرار گرفته بود.

کولبرنیوز

Next Post

محکومیت ریبوار طالبی و محمد شریف‌پور دو شهروند اهل بانه به حبس

س مه 30 , 2023
ریبوار طالبی و محمد شریف‌پور بایندره، دو شهروند اهل شهرستان بانه، توسط دادگاه کیفری این شهر مجموعاً به تحمل یک سال حبس تعلیقی و سه ماه حبس تعزیری محکوم شدند. به گزارش رسیده، ریبوار طالبی و محمد شریف‌پور بایندره دو شهروند اهل شهرستان بانه به حبس محکوم شدند. بر اساس […]
photo 2023 05 30 18 19 38

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی