محکومیت ریبوار طالبی و محمد شریف‌پور دو شهروند اهل بانه به حبس

ریبوار طالبی و محمد شریف‌پور بایندره، دو شهروند اهل شهرستان بانه، توسط دادگاه کیفری این شهر مجموعاً به تحمل یک سال حبس تعلیقی و سه ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

photo 2023 05 30 18 19 38

به گزارش رسیده، ریبوار طالبی و محمد شریف‌پور بایندره دو شهروند اهل شهرستان بانه به حبس محکوم شدند. بر اساس حکمی که اخیراً توسط شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو این شهر صادر و به آن‌ها ابلاغ شده است، ریبوار طالبی از بابت اتهام «تبلیغ علیه نظام» به یک سال حبس تعلیقی و سه ماه حبس تعزیری و محمد شریف‌پور بایندره از بابت اتهام «تبلیغ علیه نظام» به یک سال حبس تعلیقی و سه ماه حبس تعزیری محکوم شده‌اند.
جلسه دادگاه ریبوار طالبی روز ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در شعبه ۱۰١ دادگاه کیفری دو بانه برگزار شده بود.
این شهروندان، در تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱، در چهار راه “صالح‌آباد” بانه بدون ارائه حکم قضایی توسط نیروهای اطلاعات سپاه بازداشت و جهت بازجویی به بازداشتگاه این سازمان در سنندج منتقل شده بودند.
این دو شهروند پس از اتمام دوران بازجویی به زندان بانه منتقل و مهرماه ۱۴۰۱، با تودیع قرار وثیقه سیصد میلیون تومانی به‌ صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان بانه آزاد شده‌ بودند.

کولبرنیوز

Next Post

برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات نیلوفر حامدی پس از ٨ ماه بلاتکلیفی

س مه 30 , 2023
روز سەشنبە ٩ خردادماه ۱۴۰۲، نخستین جلسه محاکمه نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق پس از ٨ ماه بازداشت در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. بە گزارش کولبرنیوز، روز سەشنبە ٩ خردادماه ۱۴۰۲، نخستین جلسه محاکمه نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه “شرق” پس از ٨ ماه بازداشت و بلاتکلیفی در […]
photo 2023 05 30 19 19 33

You May Like