اعتصاب غذای خشک الهام مدرسی + فایل صوتی سخنان خواهر الهام مدرسی

الهام مدرسی هنرمند نقاش که از بیماری ژنتیکی کبد رنج می‌برد در اعتراض به تعلل در مشخص شدن وضعیت قضایی و عدم رسیدگی پزشکی و درمانی دست به اعتصاب غذای خشک زد.

فایل صوتی خواهر الهام مدرسی که خواستار اقدام فوری و عملی برای نجات جان الهام است.

به گزارش کولبر نیوز روز دوشنبه دوازدهم دی‌ماه ۱۴۰۱، الهام مدرسی هنرمند نقاش اهل سنندج در اعتراض به تعلل در مشخص شدن وضعیت قضایی و عدم رسیدگی پزشکی و درمانی در زندان کچویی کرج دست به اعتصاب غذای خشک زد.
الهام مدرسی از بیماری ژنتیکی کبد رنج می‌برد و پیشتر نیز خودش در یک فایل صوتی از زندان اعلام کرده بود که وضعیت سلامتیش هر روز بدتر و رو به وخامت می‌رود.
الهام مدرسی در دوران بازجویی تحت آزارهای روحی شدید بوده و ساعت‌ها با چشم بند تحت بازجویی قرار گرفتە است. بازجویان برای تخریب روحیه الهام به دروغ به او گفته‌اند که برادرش که تازه عمل پیوند کبد کرده است در اتاق مجاور تحت شکنجه است و مادرش نیز فوت کرده است تا او را برای اعتراف اجباری تحت فشار بگذارند. همچنین بازجویان الهام را تحت فشار قرار دادند و به او گفتەاند چند نفر را بازداشت کردیم و اگر اعتراف کنی که لیدر این گروه بودی تو را آزاد خواهیم کرد.

الهام مدرسی هنرمند نقاش اهل سنندج صبح روز چهارشنبه ۱۱ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در منزل خود در فردیس کرج توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان کچویی کرج منتقل شد.

خواهر الهام مدرسی نیز با انتشار فایلی صوتی خواستار اقدام فوری و عملی برای نجات جان خواهرش شده است.

کولبرنیوز

Next Post

گزارشی از مراسم چهلم جانباختگان جوانرود و وقایع پس از آن

س ژانویه 3 , 2023
گزارشی از مراسم چهلم جانباختگان جوانرود و وقایع پس از آن شهر جوانرود در روزهای ۲۹ و ۳۰ام آبان‌ماه یعنی در اوج اعتراضات جنبش اخیر، با تجمعات اعتراضی گسترده‌ی مردم در سطح شهر روبرو بود که در جریان آن با سرکوب وحشیانه‌ی نیروهای سپاه و مزدوران رژیم، دستکم ۷ تن […]
photo 2023 01 03 18 55 51

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی