کشته و زخمی شدن هفت کولبر در نوارمرزی نوسود و پاوه

شامگاه یک‌شنبه ۵ کولبر اهل جوانرود بر اثر سانحه رانندگی کشته و زخمی شدند؛ دو کولبر اهل شهر مریوان نیز با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود زخمی شدند.

به گزارش کولبرنیوز شامگاه یک‌شنبه ۳٠ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، دو کولبر اهل شهر مریوان در نوارمرزی نوسود با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی زخمی شدند. بر اساس این گزارش هویت این دو کولبر “یادگار” و “شورش” اعلام شده است.
لازم به ذکر است که این دو کولبر جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

هم‌زمان نیز بر اثر تصادف سه دستگاه خودرو در مسیر روانسر به پاوه (روستای شبانکاره) پنج کولبر نوجوان و جوان کشته و زخمی شدند. تا زمان تنظیم این خبر هویت سه نفر از آن‌ها برای کولبر نیوز احراز شده است. “سامان یعقوبی” فرزند سالار، اهل روستای سرخبان از توابع شهر جوانرود بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد و وضعیت دو نوجوان دیگر با نام‌های “کسری حسینی” اهل روستای بیوند و ساکن جوانرود و “پژمان محمدی” اهل روستای زیران و ساکن جوانرود وخیم اعلام شده و در بخش (ICU) بیمارستان محمدرسول‌الله جوانرود بستری هستند. دو کولبر دیگر نیز که تا زمان تنظیم این خبر هویتشان برای کولبر نیوز احراز نشده است از ناحیه سر، دست و پا دچار شکستگی شده‌اند.

و زخمی شدن هفت کولبر در نوارمرزی نوسود و پاوه
عکسی از تصادف وحشتاک دیشب در شبانکاره!
در این تصادف یک نفر فوت ، ۲ نفر در کما و دو نفر هم دارای شکستگی به دنبال داشت.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در سال ۲۰۲۲ جمعاً ۲۵۸ کولبر در نوارمرزی کوردستان کشته و زخمی شده‌اند، که از این تعداد ۴٣ کولبر کشته و ۲١۵ کولبر نیز زخمی شده‌اند. جمعاً ۱۸۹ کولبر معادل %۷۳ با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی و نظامی کشته و زخمی شده‌اند.

کولبرنیوز

Next Post

مریوان؛ آزادی فعال کارگری و مدنی آزاد خوانچه‌زر

د فوریه 20 , 2023
آزاد خوانچه‌زر از فعالین کارگری و مدنی شهر مریوان پس از ۶۰ روز بازداشت، موقتاً و با تودیع قرار وثیقه تا پایان مراحل دادرسی از زندان مریوان آزاد شد. به گزارش کولبر نیوز امروز دوشنبه اول اسفندماه ١۴٠١، آزاد خوانچه‌زر از فعالین کارگری و مدنی اهل شهر مریوان پس از […]

You May Like