کشته و زخمی شدن سه کودک کاسبکار(سوختبر) در روستای مرزی هانی‌گرمله

بە دلیل آتش‌سوزی در یک انبار سوخت در روستای مرزی هانی‌گرمله(هانه‌گه‌رمه‌له) از توابع بخش نوسود سه کودک سوختبر اهل روستای مرزی هانی‌گرمله کشته و زخمی شدند.

photo 2022 06 15 09 16 47

بر اساس گزارش‌های رسیده به کولبر نیوز بامداد امروز چهارشنبه ۲۵ خردادماه ۱٤٠١، بر اثر وقوع آتش‌سوزی در یک انبار سوخت در روستای مرزی هانی‌گرمله از توابع شهرستان نوسود دو جوان سوختبر کشته و یک تن دیگر به شدت مجروح شده است.

بر اساس این گزارش این آتش‌سوزی در یک انبار نگهداری بنزین رخ داده است که بر اثر آن یک دستگاه خودرو نیز سوخته است. و سه نوجوان نیز دچار سوختگی شدند که دو تن از آن‌ها با نام‌های “میلاد کریمی” ۱۸ ساله فرزند عثمان، که در دم جانباخته است و “پویا محمدعزیزیان” ۱۶ ساله فرزند موسی که در حین انتقال به بیمارستان شهرستان پاوه جانباخته است. یک نوجوان دیگر با نام “سوران علیمحمدی”، ۱۶ ساله نیز در این حادثه دچار سوختگی شدید شده است که جهت مداوا به مراکز درمانی شهر پاوه منتقل شده است.

پیکر این سه کودک کاسبکار هم اکنون در سردخانه بیمارستان قدس شهرستان پاوه در حال سیر کردن مراحل قانونی است و قرار است که در ادامه به گورستان روستای هانی‌گرمله جهت تشیع و خاکسپاری منتقل شوند.

روستای هانی‌گرمله در نقطه صفر مرزی واقع شده و با ۳۵۰ خانوار بیش از هزار و ۳۰۰ نفر جعیت دارد.

کولبرنیوز

Next Post

مرگ یک کارگر ساختمانی اهل شهرستان کامیاران در شهر سلیمانیە

چ ژوئن 15 , 2022
مرگ یک کارگر ساختمانی اهل روستای گازرخانی از توابع شهرستان کامیاران براثر تصادف در شهر سلیمانیه اقلیم کردستان. بر اساس گزارش رسیده به کولبر نیوز امروز چهارشنبه ۲۵ خردادماه ۱٤٠١،یک کارگر ساختمانی اهل روستای گازرخانی از توابع شهرستان کامیاران با نام “وسین صبوری” فرزند “گلمحمد” حدوداً چهل ساله و پدر […]
photo 2022 06 15 11 27 12

You May Like