زخمی شدن یک کولبر در نوارمرزی بانه

رئوف رسولی کولبر اهل شهر بانه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی “برویشکانی” بانه به شدت زخمی شد.

image 42

به گزارش کولبرنیوز روز جمعه ۲۷ مردادماه ١۴٠٢، رئوف رسولی کولبر اهل شهر بانه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی “برویشکانی” بانه به شدت زخمی شده است. بر اساس این گزارش نامبرده با اسلحه جنگی مورد هدف تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی قرار گرفته و از ناحیه لگن به شدت زخمی شده است،بطوریکه مفاصل او به شدت آسیب دیده‌اند.
لازم به ذکر است که نامبرده پس از انتقال به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی شهر بانه، به علت شدت جراحات به بیمارستانی در شهر ارومیه منتقل شده است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ٢٠٢٣ میلادی، جمعاً ٦١ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ١١ کولبر معادل (%۱٨) کشته و ۵٠ کولبر معادل (%۸٢) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۶١ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۴۲ مورد معادل (%۶۹) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

مرگ یک کولبر اهل سردشت بر اثر ایست قلبی

ش آگوست 19 , 2023
یک کولبر اهل روستای “کانی سپی” سردشت که در حین کولبری در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه دچار ایست قلبی شده بود، پس از شش روز بستری بودن در بخش ICU بیمارستان بوکان جانش را از دست داد. به گزارش کولبرنیوز، روز جمعه ۲۷ مردادماه ١۴٠٢، حسن شریفیان کولبر اهل روستای “کانی […]
image 43

You May Like