کشته شدن دو سوختبر بلوچ بر اثر تصادف و آتش گرفتن دو خودرو

بر اثر تصادف و آتش گرفتن دو خودروی تویوتا وانت در محور جکیگور به قصرقند، دو سوختبر بلوچ کشته شدند.

photo 2022 07 31 10 15 38

به گزارش رسیده عصر شنبه ۸ مردادماه ۱٤٠١ بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی تویوتا وانت سوختبر با یک خودروی سوختبر دیگر که باعث آتش گرفتن آنها در محور جکیگور به قصرقند حد فاصل کارخانه سیمان شد، دو سوختبر بلوچ کشته شدند.
هویت یکی از جان باختگان در این حادثه رانندگی “اصغر رئیسی” فرزند دوست محمد، اهل روستای دزبن از توابع شهرستان نیکشهر عنوان شده است.

از هویت سوخت‌بر دیگر تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دسترس نیست.

گفته می‌شود خودروی تویوتا وانت حامل سوخت در حال تردد، با یک خودروی سوختبر پارک شده دیگر که در کنار جاده در حال تعویض لاستیک بوده برخورد کرده و منجر به انفجار دو خودرو شده است.

در سال ۲۰۲۱ دستکم ۸٧ سوختبر هنگام سوختبری با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و یا بر اثر سانحه جان خود را از دست داده‌اند که از میان جان باختگان، سه مورد کودک زیر ۱۸ سال بوده‌اند. همچنین طی سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۱ سوختبر بلوچ به اشکال مختلف زخمی شده‌اند.

کولبرنیوز

Next Post

جان باختن یک کودک بلوچ در رودخانه سرباز+ویدیو

ی جولای 31 , 2022
یک کودک بلوچ اهل شهرستان جاسک، در رودخانه سرباز غرق شد و جان خود را از دست داد. به گزارش رسیده امروز یک‌شنبه ۹ مرداد ماه ۱٤٠١ یک کودک بلوچ بر اثر غرق شدن جان باخت. هویت این کودک بلوچ “علی زیرک زاده” فرزند حسین اهل روستای سدیچ از توابع […]
photo 2022 07 31 18 06 43

You May Like