کامیاران؛ آزادی کمال لطفی پدر رضا لطفی از جانباختگان انقلاب ژینا

کمال لطفی پدر رضا لطفی از جانباختگان انقلاب ژینا در شهر دهگلان که در زندان شهر کامیاران محبوس بود، با تودیع قرار وثیقه موقتاً آزاد شد.

image 8

به گزارش کولبرنیوز، امروز سه‌شنبه ۱۳ تیرماه ١۴٠٢، کمال لطفی، پدر رضا لطفی از جانباختگان انقلاب ژینا در شهرستان دهگلان با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شد. کمال لطفی، پدر رضا لطفی از جانباختگان انقلاب ژینا در شهر دهگلان در تاریخ ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ توسط نیروهای لباس شخصی امنیتی همراه با ضرب و شتم بازداشت و به زندان کامیاران منتقل شد.

طی چند روز گذشته نیز کمال لطفی بر اثر وخامت اوضاع سلامتی به بیمارستان توحید شهر سنندج منتقل شده بود. طبق این گزارش آقای لطفی بدون اتمام دوره درمان مجدداً به زندان کامیاران منتقل شده است.
کمال لطفی روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، به نشانه اعتراض به وضعیت خود، در زندان شهر کامیاران دست به اعتصاب غذا زده است.
لازم به ذکر است که خانواده‌های دادخواه جانباختگان و زندانیان اعتراضات اخیر، با فشارهای شدید امنیتی روبرو هستند و بسیاری از این خانواده‌ها با تهدید و بازداشت مواجه شدەاند. در تازەترین اقدام برای تحت فشار قراردن خانواده‌های دادخواه، روز جمعە ١٩ خردادماه ۱۴۰۲، دو مینی‌بوسی که حامل خانوادە جانباختگان شهر سنندج، دیواندرە و دهگلان بود از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدند.
رضا لطفی، فرزند کمال لطفی، ۲۰ ساله، در تاریخ ۲۸ شهریورماه سال ١۴٠١، در جریان انقلاب ژینا در شهرستان دهگلان با تیراندازی مستقیم نیروهای امنیتی جانش را از دست داد.

کولبرنیوز

Next Post

نوسود؛ گیر افتادن بیش از ۲۰۰ کولبر در کمین نیروهای هنگ‌مرزی 

س جولای 4 , 2023
بیش از ۲۴ ساعت است که حدود ۲۰۰ کولبر در ارتفاعات ته‌ته هورامان در کمین نیروهای هنگ‌مرزی گیر افتاده‌اند و دسترسی به غذا و آب ندارند.  بە گزارش کولبرنیوز از دیروز دوشنبه ١٢ تیرماه ١۴٠٢، بیش از ۲۰۰ کولبر در نوارمرزی ته‌ته در کمین نیروهای نظامی افتاده‌اند و نه می‌توانند […]
IMG 1732

You May Like