تداوم بازداشت و بی‌خبری از وضعیت ارسلان دیوارگر

ارسلان دیوارگر از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری اخیر با گذشت بیش از یک ماه از زمان دستگیری، همچنان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد‌. بی‌خبری از وضعیت ارسلان دیوارگر منجر به افزایش نگرانی‌های خانواده وی در خصوص فرزندشان شده است.

photo 2023 02 09 21 13 47

به گزارش کولبر نیوز روز شنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۱، ارسلان دیوارگر پس از احضار به اداره اطلاعات شهر دیواندره بازداشت و از آن زمان تاکنون با گذشت بیش از ۳۳ روز هنوز از سرنوشت وی اطلاعی در دسترس نمی‌باشد. عدم اطلاع از وضعیت وی منجر به افزایش نگرانی‌های خانواده نامبرده نسبت به سرنوشت فرزندشان شده است. به گفته خانواده ارسلان دیوارگر، اداره اطلاعات شهر دیواندره پس از پایان مراحل اولیه بازجویی، او را به سنندج منتقل کرده و هم‌اکنون نامبرده در بازداشت اداره اطلاعات سنندج می‌باشد. خانواده آقای دیوارگر اعلام کرده‌اند علیرغم مراجعه‌های مکرر آنها به اداره اطلاعات دیواندره، اداره اطلاعات سنندج، دادگاه و دادستانی شهرهای مذکور هيچ خبری از وضعیت او و پرونده‌اش در دسترس نیست.
ارسلان دیوارگر متاهل و دارای دو فرزند می‌باشد که پس از دستگیری نامبرده، فرزندانش به علت وضعیت نامساعد مالی خانواده از ادامه تحصیل محروم شده‌اند.

کولبرنیوز

Next Post

بی‌خبری از وضعیت سه عضو بازداشتی یک خانواده در سقز

ج فوریه 10 , 2023
تداوم بازداشت و بی‌خبری از وضعیت نظام برادران، عطا برادران و ارسلان برادران، سه عضو یک خانواده اهل شهر سقز که ۱۰ روز پیش توسط نیروهای امنیتی شهر سقز بازداشت شدند. به گزارش کولبر نیوز روز دوشنبه ۱۰ بهمن‌ماه ١۴٠١، نظام برادران ۴۲ ساله، عطا برادران ۳۵ ساله و ارسلان […]
photo 2023 02 10 10 17 06

You May Like