هرمزگان؛ سه ماه حقوق معوقه کارگران کیش چوب

کارگران کارخانه کیش چوب سه ماه است که حقوق و عیدی خود را دریافت نکرده‌اند.

photo 2024 06 07 09 30 51

بە گزراش کولبرنیوز، حدود ۱۳۰ کارگر کارخانه کیش چوب در استان هرمزگان سه ماه است که حقوق و عیدی خود را دریافت نکرده‌اند. این کارگران از وضعیت موجود به شدت ناراضی هستند، و خواهان رسیدگی بە مشکلاتشان هستند.

یکی از کارگران کیش چوب ابراز داشت: “در حالی که سه ماه از سال جدید می‌گذرد، ما هنوز هیچ حقوقی دریافت نکرده‌ایم. حتی عیدی سال گذشته خود را هم از کارفرما طلبکاریم.”

وی در ادامه افزود: “اخیراً کارفرما با گرفتن چندین سفارش جدید، توانسته حقوق بهمن ماه کارگران را پرداخت کند. همچنین وعده داده که حقوق اسفند را تا پایان خردادماه جاری واریز کند.”

با این حال، کارگران کیش چوب به وعده‌های کارفرما اعتماد ندارند. آنها می‌گویند که بارها وعده‌هایی از سوی کارفرما مبنی بر پرداخت حقوق معوقه داده شده، اما هیچکدام از این وعده‌ها عملی نشده است.
این کارگران که در حال حاضر با مشکلات معیشتی عدیده‌ای دست به گریبان هستند، تنها امیدشان به اتمام پروژه‌های در حال ساخت کارخانه است. آنها امیدوارند با اتمام این پروژه‌ها، منابع مالی لازم برای پرداخت حقوق معوقه آنها تامین شود.

Next Post

سمنان؛ واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران معدن ذغال‌سنگ

ج ژوئن 7 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it شب سەشنبە در پی واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران معدن ذغال‌سنگ در محور دامغان به شاهرود، تعدادی از کارگران این معدن مصدوم شدند. بە گزارش کولبرنیوز، این حادثه روز سەشنبە ۱۵ خردادماه ۱۴۰۳ حدود ساعت ٢٣ شب رخ داد و مینی‌بوس […]
مینی‌بوس حامل کارگران معدن ذغال‌سنگ
Telegram Channel