دیواندره؛ ارسلان دیوارگر از زندان مرکزی سنندج آزاد شد

ارسلان دیوارگر از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری اخیر شهر دیواندره با تودیع قرار وثیقه یک میلیارد تومانی از زندان مرکزی سنندج آزاد شد.

دیوارگر آزادی

به گزارش کولبر نیوز امروز سه‌شنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۱، ارسلان دیوارگر ۴۶ ساله، اهل دیواندره و از دستگیر شدگان اعتراضات اخیر پس از گذشت بیش از ۵۰ روز بازداشت از زمان دستگیری، با تودیع قرار وثیقه یک میلیارد تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان مرکزی سنندج آزاد شد.
روز شنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۱، ارسلان دیوارگر پس از احضار به اداره اطلاعات شهر دیواندره بازداشت شده بود، به گفته خانواده ارسلان دیوارگر، نامبرده پس از پایان مراحل اولیه بازجویی از اداره اطلاعات شهر دیواندره به اداره اطلاعات شهر سنندج منتقل شده بود.

پیش‌تر نیز “رفیق دیوارگر” برادر ارسلان در تاریخ ١ آذرماه ۱۴۰۱، بازداشت و پس از ٢٧ روز با قرار وثیقه در ٢٨ آذر ماه ۱۴۰۱ آزاد شد.

کولبرنیوز

Next Post

تداوم بازداشت و بلاتکلیفی عثمان اسماعیلی در اطلاعات سنندج

س فوریه 28 , 2023
عثمان اسماعیلی فعال سرشناس کارگری اهل شهر سقز علیرغم گذشت بیش از بیست روز از زمان دستگیری، کماکان در اداره اطلاعات شهر سنندج در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می‌برد. به گزارش کولبر نیوز امروز سه‌شنبه نهم اسفندماه ۱۴۰۱، عثمان اسماعیلی فعال سرشناس کارگری اهل شهر سقز طی تماسی از […]
اسماعیلی edited

You May Like