رضا شهابی، فعال کارگری از زندان به بیمارستان منتقل شد

رضا شهابی، فعال کارگری و از اعضای هیئت مدیرە سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، به دلیل بالا رفتن بیش از حد فشار خون از زندان به بیمارستان منتقل شد.

photo 5767347751280033534 y

به گزارش کولبرنیوز، به نقل از کانال سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۲، رضا شهابی فعال کارگری محبوس در زندان اوین و از اعضای هیئت مدیرە سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، پس از انتقال به بهداری زندان و معاینه پزشک، به دلیل سردرد شدید و بالا رفتن بیش از حد فشار خون بصورت اورژانسی، از زندان به بیمارستان طالقانی تهران منتقل شد. این فعال کارگری، ظهر روز بعد پس از دریافت رسیدگی پزشکی، بار دیگر به زندان اوین بازگردانده شد. لازم به ذکر است، در گذشته نیز تعلل و ممانعت مسئولان زندان از دریافت رسیدگی‌های پزشکی مورد نیاز برای این فعال کارگری محبوس در زندان اوین که دچار بیما‌ری‌های متعددی می‌باشد، نگرانی‌ها را در مورد سلامت وی را افزایش داده است.

کولبرنیوز

Next Post

نوسود؛ زخمی شدن دو‌ کولبر با تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی

س دسامبر 19 , 2023
دو کولبر اهل پاوه، بر اثر تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی در مرز نوسود زخمی شدند. به گزارش کولبرنیوز، امشب ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲، دو کولبر در نوارمرزی نوسود، توسط نیروهای هنگ‌مرزی مورد اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای قرار گرفته و مجروح شدند. هویت این دو کولبر، «آرمان احمدی» و «کوسار پتیام» هر دو اهل […]
photo1699518929

You May Like