مریوان؛ صدور کیفرخواست برای چهار فعال صنفی معلمان

کیفرخواست چهار فعال صنفی معلمان کردستان-مریوان با اسامی آرام قادری، سیوان سلیمانی، آرام محمدی و تحسین مصطفی صادر و پرونده آن‌ها به دادگستری مریوان ارجاع داده شد.

photo 2023 04 20 12 10 22

به گزارش کولبر نیوز به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران ، کیفرخواست پرونده آرام قادری، سیوان سلیمانی، آرام محمدی و تحسین مصطفی صادر شد و بر اساس این کیفرخواست توسط شعبه اظهارنظر دادسرای عمومی و انقلاب شهر مریوان صادر و به این فعالین صنفی معلمان ابلاغ شده است. این چهار فعال صنفی معلمان کردستان-مریوان به «تبلیغ علیه نظام» متهم شده‌اند.
این چهار فعال صنفی معلمان کردستان-مریوان ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، جهت ارائه آخرین دفاع به شعبه اول بازپرسی دادسرای مریوان احضار شده بودند.
آقایان آرام محمدی، تحسین مصطفی، سیوان سلیمانی و آرام قادری ۲۶ خردادماه ١۴٠١ در جریان تجمعات اعتراضی معلمان مریوان توسط نیروهای امنیتی بازداشت و نهایتاً یک روز بعد با تودیع قرار کفالت آزاد شدند.

کولبرنیوز

Next Post

در آستانه یک مه روز جهانی کارگر؛ گزارشی از وضعیت حقوقی ٣ فعال کارگری

ج آوریل 21 , 2023
رضا شهابی، حسن سعیدی و کیوان مهتدی، ٣ فعال کارگری در بند جمهوری اسلامی هستند که مشمول سناریوی عفوهای گسترده نشدند. به گزارش کولبر نیوز کیوان مهتدی معلم، مترجم و فعال کارگری در اسفندماه ۱۴۰۱ از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر تهران به اتهام «اجتماع و تبانی» به ۵ سال […]
آستانه یک مه روز جهانی کارگر؛ گزارشی از وضعیت حقوقی ٣ فعال کارگری

You May Like