صد روز بی‌خبری از سرنوشت سه کولبر ناپدید شده در ارتفاعات مرگور اورميه

دیروز شنبه سوم اردیبهشت‌ماه 1401 گروهی از نیروهای امدادگر مردمی عازم ارتفاعات بِنار شدند که در آخر وقت بدون هیچ اثری از این سه مفقودی به منطقه بازگشتند.

photo 2022 04 24 14 36 36

سه کولبر با نام‌های “اسعد سیدانی‌فرد” فرزند رحیم متاهل و دارای سه فرزند، “بهلول سیدانی‌فرد” فرزند کریم متاهل و دارای سه فرزند و “بارزان میهنی” فرزند شوکت اهل روستای “باوان” از توابع منطقه مرگور اورميه، از ظهر روز پنج‌شنبه 23 دی ماه سال گذشته، در برف و کولاک دره “بنار” ناپدید شده‌اند با گذشت 100 روز از وضعیت آنها هیچ اطلاعی در دست نیست.

لازم به یادآوری است که، نیروهای مسلح ایران و نیروهای هلال‌احمر هنوز برای یافتن این کولبرها به مردم هیچ کمکی نکرده، اگر چه قرار بود نیروهای دولتی ایران با هلی‌کوپتر شروع به جستجو کنند ولی هنوز به وعده‌های خود عمل نکرده‌ و حتی فرماندار اورميه مردم را تهدید کرده است که دیگر به آنها اجازه جستجوی نخواهد داد و در صورت جستجو از طرف مردم به یگانهای مرزی و نظامی دستور شلیک مستقیم داده شده است.

کولبرنیوز

Next Post

برگی از تاریخ تقدیم به خانواده جانباختگان؛ حماسه مقاومت ۲۴ روزه شهر سنندج - شمس الدین امانتی

د آوریل 25 , 2022
شمس الدین امانتی اوضاع سياسى ـ اجتماعى كُردستان پس از قيام سال ٥٧ براى رژيم سرمايه دارى جمهورى اسلامى، زجرآور و غير قابل تحمل شده بود. رژيم براى برون رفت از اين بحران و جهت بازپس گيرى دست آوردهاى قيام، به تبعیت از پیام نوروزی خمینی دال بر«ضرورت برقراری امنیت […]
shmiaman 1

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی