اشنویه؛ گرفتار شدن گروه کوهنورد کاویان در بهمن در ارتفاعات رندوله اشنویه

پنج تن از اعضای گروه کوهنوردی کاویان نقده بر اثر ریزش بهمن در ارتفاعات رندوله اشنویه در برف گرفتار شدند که با کمک نیروهای مردمی دو تن از آنها نجات یافتند، اما سه تن از این کوهنوردان مفقود شدند.

telegram cloud photo size 4 5841542417965236993 y
عکس از سمت راست: محمد رویان، محسن عزیزی و رضا کایشی

به گزارش کولبرنیوز ساعت ٩ صبح روز جمعه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۲، پنج نفر از اعضای گروه کوهنوردی کاویان نقده که قصد صعود به قله ۳٠١١ متری رندوله از مسیر “جلی‌داران” را داشتند در میانه راه گرفتار بهمن شدند. با حضور نیروهای داوطلب مردمی از شهرهای نقده و اشنویه و هم‌چنین گروه‌های دیگر کوهنوردی با وجود شرایط بد جوی و وزش باد شدید، عملیات نجات و جستجو برای یافتن این پنج کوهنورد شروع شد. بر اساس این گزارش نیروهای مردمی و هلال احمر موفق به یافتن دو نفر از آن‌ها با اسامی “مبین جسمی و سلام بهمن‌یار” شده و آن‌ها را به بیمارستان اشنویه منتقل کرده‌اند.

تا زمان تنظیم این گزارش سه نفر دیگر با اسامی “محمد رویان، رضا کایشی و محسن عزیزی” هم‌چنان مفقود هستند. بر اساس گزارش منابع آگاه عملیات به دلیل تاریکی هوا و شدت باد و سرما تا فردا متوقف شده است.

کولبرنیوز

Next Post

نوسود؛ زخمی شدن سه کولبر اهل شهر روانسر با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی

ج ژانویه 12 , 2024
روز پنج‌شنبه ٢١ دی‌ماه ۱۴۰۲، نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود با سلاح ساچمه‌ای به روی گروهی از کولبران آتش گشودند که در نتیجه آن سه کولبر زخمی شدند. به گزارش کولبرنیوز هویت این سه کولبر پارسا ذوالفقاری، هادی منصوری و برهان مظفری هر سه نفر اهل شهر روانسر می‌باشد. بر […]
شدن سه کولبر اهل شهر روانسر با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی

You May Like