اهواز؛ بازداشت محبوبه موسوی توسط نیروهای امنیتی

محبوبه موسوی، شهروند ساکن اهواز و از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

telegram cloud photo size 4 5773901360272620999 y

به گزارش کولبرنیوز شامگاه چهارشنبه ۲۲ شهریورماه ١۴٠٢، محبوبه موسوی، شهروند ساکن اهواز و از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. بر اساس این گزارش، ساعت دوازده شب گذشته، ماموران امنیتی بدون ارائه حکم قضایی، محبوبه موسوی را در منزل شخصی‌اش بازداشت کردند. ماموران ضمن تفتیش منزل، تلفن همراه متعلق به او را ضبط کردند.

تا زمان تنظیم این گزارش از محل نگهداری و اتهامات مطروحه علیه این شهروند بازداشتی اطلاعی در دسترس نمی‌باشد. 

محبوبه موسوی پیش‌تر در تاریخ ۲۰ آذرماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در اهواز بازداشت و در تاریخ ١٨ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با تودیع وثیقه آزاد شد. پرونده تشکیل شده برای این شهروند، مشمول بخشنامه “عفو” قرار گرفت و مختومه شد.

کولبرنیوز

Next Post

احضار و بازجویی شادمان عبدی، فعال کارگری اهل سنندج

پ سپتامبر 14 , 2023
امروز چهارشنبە ٢٢ شهریورماه ۱۴۰٢، شادمان عبدی، فعال کارگری اهل سنندج توسط نهادهای امنیتی این شهر احضار و مورد بازجویی قرار گرفت. به گزارش کولبر نیوز، امروز چهارشنبە ٢٢ شهریورماه ۱۴۰٢، شادمان عبدی، فعال کارگری اهل شهر سنندج توسط نهادهای امنیتی این شهر احضار و مورد بازجویی و تهدید قرار […]
photo 2023 09 14 17 23 41

You May Like