صدور ۴ سال حکم حبس برای مریم وحیدیان خبرنگار کارگری

مریم وحیدیان خبرنگار کارگری توسط دادگاه انقلاب اسلامی تهران به به چهار سال حبس محکوم شد. این حکم به مدت ۵ سال به تعلیق در آمده است.

image 7

به گزارش کولبرنیوز به نقل از هرانا، مریم وحیدیان خبرنگار کارگری بر اساس حکمی که اخیراً توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری صادر شده است، به ۴ سال حبس محکوم شد. این حکم به مدت ۵ سال به حالت تعلیق در آمده است.
جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات این خبرنگار کارگری ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی افشاری برگزار شد. اتهامات مطروحه علیه خانم وحیدیان «اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی» عنوان شده است.
مریم وحیدیان روزنامه‌نگار کارگری شامگاه یکشنبه ششم آذرماه ١۴٠١، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. این در حالی روی داده بود که یکشنبه شب تولد خانم وحیدیان بوده و ماموران امنیتی به منزل وی مراجعه و او را بازداشت کردند. ماموران همچنین ضمن تفتیش منزل برخی از لوازم شخصی از جمله تلفن همراه و لپ‌تاپ وی و مهمان حاضر در منزل را نیز ضبط و با خود برده‌ بودند.
نهایتاً روز چهارشنبه ۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ خانم وحیدیان با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی بند ۲ الف زندان اوین آزاد شد.

کولبرنیوز

Next Post

جان باختن یک سوختبر بلوچ در ایرانشهر

ش مه 6 , 2023
یک سوختبر بلوچ که در محور ایرانشهر به دلگان پس از واژگونی و آتش‌سوزی خودرو دچار سوختگی شده بود، پس از دو هفته مجروحیت و بستری بودن در بیمارستان جان باخت. به گزارش رسیده امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه ١۴٠٢، یک سوختبر بلوچ که دو هفته پیش در محور ایرانشهر به […]
photo 2023 05 06 16 34 14

You May Like