صدور احکام متنوع برای دبیران دبیرستان خمینی شهر مهاباد

بیست نفر از دبیران دلسوز دبیرستان امام شهر مهاباد در تخلفات اداری استان تشکیل پرونده داده شد که اخیرا این همکاران شریف با احکام متنوعی از جمله: «توبیخ کتبی درج در پرونده»، «تنزل یک گروه به مدت یکسال» و «تنزل دو گروه به مدت دو سال» مواجه شدند.

photo 2023 03 14 13 02 49

به گزارش کولبر نیوز به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، در پی تحصن سراسری فرهنگیان ایران در روزهای یکم و دوم آبان ۱۴۰۱ در اعتراض به سرکوب شهروندان و بالاخص دانش‌آموزان، برای حدود بیست نفر از دبیران دلسوز دبیرستان خمینی شهر مهاباد در تخلفات اداری استان تشکیل پرونده داده شد که اخیرا این معلمان با احکام متنوعی از جمله: «توبیخ کتبی درج در پرونده»، «تنزل یک گروه به مدت یکسال» و «تنزل دو گروه به مدت دو سال» مواجه شدند.

شایان ذکر است که برخی از این دبیران در شُرُف بازنشستگی قرار دارند و کمترین حکم در این میان که «توبیخ کتبی درج در پرونده» است باعث کسر یک ماه پاداش بازنشستگی آن‌ها خواهد شد.

اسامی معلمانی که تاکنون در دبیرستان مذکور احکام را تحویل گرفته‌اند: (به ترتیب حروف الفبا).

آقایان:
یاسین ابوبکری، یاسر امینی‌آذر، قاسم قهرمانی، هیمن ره‌انجام، کامیار محمودی، بهمن نجاری و جلیل یوسفی

این لیست به روزرسانی خواهد شد.

کولبرنیوز

Next Post

مرگ یک کارگر بر اثر سقوط در معدن گچ چغالوند

س مارس 14 , 2023
یک کارگر ۴۴ ساله معدن گچ چغالوند گیلانغرب در حین انجام بازگشایی انسداد یک کوره مخرنی گچ به داخل آن سقوط و جانش را از دست داده است. به گزارش کولبر نیوز روز دوسنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱، مسلم حیدری کارگر ۴۴ ساله از کارگران معدن گچ چغالوند گیلانغرب در حین […]
photo 2023 03 14 13 07 13

You May Like