سنندج؛ بازداشت برادر و خاله، سارینا ساعدی از جانباختگان اعتراضات سراسری

معید ساعدی و ریزان ساعدی، برادر و خاله سارینا ساعدی از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی شهر سنندج بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند.

telegram cloud photo size 4 5771649560458935647 y

به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه ۲۳ شهریورماه ١۴٠٢، معید ساعدی و ریزان ساعدی، برادر و خاله سارینا ساعدی از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی شهر سنندج بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند. بر اساس این گزارش نیروهای امنیتی پس از یورش به خانواده‌های جانباختگان انقلاب ژینا در بهشت محمدی سنندج اقدام به بازداشت توام با خشونت این دو شهروند می‌کنند.

نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت این شهروندان کرده‌اند و تا لحظه تنظیم خبر از محل نگهداری و اتهامات مطروحه علیه این شهروندان اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

سارینا ساعدی، کودک ۱۶ ساله اهل سنندج در تاریخ ۴ آبان‌ماه ١۴٠١، در شهر سنندج مورد ضرب و جرح نیروهای سرکوبگر امنیتی قرار گرفته و بر اثر ضربات وارده جان خود را از دست داد.

کولبرنیوز

Next Post

اهواز؛ بازداشت محبوبه موسوی توسط نیروهای امنیتی

پ سپتامبر 14 , 2023
محبوبه موسوی، شهروند ساکن اهواز و از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. به گزارش کولبرنیوز شامگاه چهارشنبه ۲۲ شهریورماه ١۴٠٢، محبوبه موسوی، شهروند ساکن اهواز و از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در این […]
telegram cloud photo size 4 5773901360272620999 y

You May Like