سقز؛ انتقال خالد محمدی از بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج به سلول انفرادی زندان مرکزی سقز

msg 1143457715 67102

خالد محمدی از بازداشتگاه اداره اطلاعات شهر سنندج به سلول انفرادی زندان مرکزی شهر سقز منتقل شده است.

به گزارش کولبرنیوز، از حدود دو هفته قبل، خالد محمدی شهروند اهل روستای ترجان از توابع شهر سقز، از بازداشتگاه اداره اطلاعات شهر سنندج به سلول انفرادی زندان مرکزی شهر سقز منتقل شده است. بر اساس این گزارش در طی مدت بازداشت خالد محمدی؛ کالی حسن‌پور همسر باردار این شهروند، از سوی نیروهای امنیتی شهر سقز احضار و مورد بازجویی و فشار روانی قرار گرفته است.
خالد محمدی ۳۷ ساله، در مدت ۴۸ روز گذشته که در بازداشت نیروهای امنیتی بوده است، تنها دو بار توانسته است با خانواده تماس کوتاه تلفنی داشته باشد.
خالد محمدی روز شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲، پس از گذشت بیش از یک ماه بازداشت از بازداشتگاه اداره اطلاعات شهر سنندج به سلول انفرادی زندان مرکزی شهر سقز منتقل شده است.

نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت و بازجویی این شهروند کرده‌اند. تا لحظه تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

دیواندره؛ بازداشت یک شهروند توسط نیروهای امنیتی

س آگوست 1 , 2023
آسو عبداللهی، شهروند اهل شهر دیواندره توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. به گزارش کولبرنیوز، روز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه ١۴٠٢، آسو عبداللهی ۳۴ ساله توسط نیروهای امنیتی شهر دیواندره در محل کارش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی […]
image

You May Like