زخمی شدن چهار کولبر اهل کامیاران در نوسود

کشتار کولبران با سلاح ساچمه‌ای در مرز نوسود همچنان روازنه قربانی می‌گیرد.

k065

براساس گزارش رسیده به کولبر نیوز روز پنج‌شنبه اول اردیبهشت ماه 1401 دسته‌ای دیگر از کولبران در نوارمرزی نوسود در میدان تیر هنگ‌مرزی گرفتار شدن که در نتیجه آن چهار کولبر اهل شهرستان کامیاران زخمی شدند.
براساس گزارش رسیده یکی از کولبران با نام “فریدون یوزی” بر اثر اصابت ساچمه زخمی شده است. “دارا یوزی” بر اثر سقوط از کوه در حین تعقیب و گریز زخمی شده است. “عابد شجریان” که به علت گرفتار شدن در سیم‌خاردار از ناحیه دست زخمی و دستش 18 بخیه برداشته است. لازم به ذکر است که این سه کولبر اهل روستای “یوزیدر” از توابع شهرستان کامیاران می‌باشند. یک کولبر دیگر نیز با نام “رمضان صابری” اهل روستای “تیلکو” شهرستان کامیاران بر اثر اصابت ساچمه از ناحیه چشم به شدت زخمی شده است. نامبرده جهت مداوا به مراکز درمانی تهران منتقل شده است.

با اسناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در سه روز اول ارديبهشت ماه 1401 جمعاً 6 کولبر در نوارمرزی کردستان کشته و زخمی شده‌اند.

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن سه کولبر اهل جوانرود و کامیاران در شوشمی

ش آوریل 23 , 2022
زخمی شدن دو کولبر بر اثر سقوط از کوه و یک کولبر دیگر بر اثر تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی بر اساس گزارش‌های رسیده به کولبر نیوز بامداد امروز شنبه 3 اردیبهشت‌ماه 1401 سه کولبر در نوارمرزی شوشمی زخمی شدند. بر اساس این گزارش دو نفر از این کولبران با نام‌های […]
k067

You May Like