راسک؛ گرفتار شدن خودرو‌های سوختبران در سیلاب

خودرو‌های سوختبران در سیلاب مرز پیرکور راسک گرفتار شدند.

به گزارش کولبرنیوز، بە نقل از رسانک، امروز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲، در پی بارندگی و سیلاب ناشی از آن دستکم دو خودروی سوختبران در مرز پیرکور واقع در شهرستان راسک گرفتار سیلاب شدند.

در این حوادث به کسی اسیبی نرسیده و شهروندان محلی توانسته‌اند خودروهای گرفتار در سیلاب را بیرون بکشند.

طی دو روز گذشته بسیاری از مناطق بلوچستان شاهد بارش های سنگین باران بوده و بسیاری از مسیرهای مواصلاتی زیر آب رفته و مسدود شده‌اند.

سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آوردەاند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند. با استناد به گزارش فعالین بلوچ در سال ۲۰۲۳ میلادی دستکم ۱۷۲ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ۴۲ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی که از این آمار ۱١ تن کودک بودند.

کولبرنیوز

Next Post

نوسود؛ یک کولبر با ضرب چاقوی هنگ‌مرزی زخمی شد

س فوریه 27 , 2024
یک کولبر اهل شهرستان ثلاث‌باباجانی توسط هنگ‌مرزی رژیم با ضرب چاقو در نوارمرزی نوسود زخمی شد. به گزارش کولبرنیوز شامگاه دوشنبه هفتم اسفندماه ۱۴۰۲، بر اثر حمله نیروهای هنگ‌مرزی به سوی گروهی از کولبران در نوارمرزی نوسود یک کولبر از ناحیه پا، با ضرب چاقو زخمی شد. هویت این کولبر […]
ضرب چاقو نوسود

You May Like