بانه؛ احضار و بازداشت ۶ شهروند توسط نهادهای امنیتی

فاروق حسین‌پناه، مصطفی اسماعیلی، حسن خدری‌پور، علی کریمی، سعدون عبداللهی و لقمان خادمی، توسط نهادهای امنیتی شهر بانه احضار و بازداشت شدند.

image 24

به گزارش کولبرنیوز، طی چند روز گذشته و به دنبال دستگیری‌های گسترده اخیر در کوردستان، شش شهروند اهل روستای سیوچ از توابع شهر بانه با اسامی فاروق حسین‌پناه، مصطفی اسماعیلی، حسن خدری‌پور، علی کریمی، سعدون عبداللهی و لقمان خادمی، توسط نهادهای امنیتی شهر بانه احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند.
بر اساس گزارش رسیده، حسن خدری‌پور و علی کریمی روز یکشنبه ٢۵ تیرماه ۱۴۰۲، پس از احضار توسط اداره اطلاعات بانه بازداشت شدند. طبق جزئیات این خبر دریافتی، علی کریمی، پس از بازجویی آزاد شده و بار دیگر در “میدان هُنر” شهر بانه بازداشت و به اداره اطلاعات بازگردانده شده است.
بر اساس این گزارش نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت و بازحویی این شهروندان کرده‌اند و تا لحظه تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروندان اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.


عکس از سمت راست: لقمان خادمی، حسن خدری‌پور، سعدون عبداللهی، علی کریمی و فاروق حسین‌پناه

کولبرنیوز

Next Post

زندانیان سیاسی زن در صف نخست کارزار!

پ جولای 20 , 2023
آمنه‌ سادات ذبیح‌پور، بازجوخبرنگار صدای و سیمای فاسد رژیم و پرونده‌ساز علیه بسیاری از فعالین سیاسی و رادیکال جنبش کارگری و جنبش‌های اجتماعی، طی چند مدت گذشته علیه سپیده قلیان، فعال کارگری زندانی در بی‌دادگاه رژیم شکایتی کرده بود. ابتدا قرار بود جلسات بی‌دادگاه در ٢٨ تیرماه ۱۴۰۲ به طور […]
image 25

You May Like