مریوان؛ زخمی شدن یک کودک کولبر در نوارمرزی هه‌نجیران

سیا خدامرادی کودک کولبر ١۷ ساله اهل شهر مریوان با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هه‌نجیران این شهر به شدت زخمی شد.

photo 2023 11 26 15 28 36

به گزارش کولبرنیوز شامگاه یک‌شنبه پنجم آذرماه ١۴٠٢، سیا خدامرادی کودک کولبر ١۷ ساله اهل شهر مریوان با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هه‌نجیران این شهر به شدت زخمی شد.
بر اساس این گزارش نامبرده با سلاح ساچمه‌ای هدف قرار گرفته شده است و به شدت زخمی شده است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبرنیوز از ابتدای پاییز، از اول مهرماه تا اول  آذرماه ١۴٠۲، جمعاً ١۵۴ کولبر در مناطق مرزی کوردستان بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی، ضرب و شتم توسط نیروهای نظامی رژیم و رفتن روی مین، کشته و زخمی شده‌اند.
از این تعداد جمعاً ۹ کولبر کشته و ١۴۵ کولبر نیز زخمی شده‌اند. از مجموع ١۵۴ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ١۴۱ مورد معادل (%٩۲) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

بانە؛ زخمی شدن یک کولبر با تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی

ی نوامبر 26 , 2023
ابراهیم محمودی، کولبر اهل بانه با تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی در مرز هه‌نگه‌ژال این شهر زخمی شد. به گزارش کولبرنیوز، بامداد یکشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۲، نیروهای هنگ‌مرزی در مرز هه‌نگه‌ژال بانه بسوی دسته‌ای از کولبران آتش گشودند که منجر به زخمی شدن چند کولبر شد.هویت یکی از این کولبران زخمی که […]
photo 2023 11 26 18 07 36

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی