پاوه؛ بازداشت ۵ شهروند و زخمی شدن یک شهروند دیگر توسط نیروهای نظامی

نیروهای نظامی و انتظامی با یورش به منازل کاسبکاران در روستای سریاس از توابع شهر پاوه، پس از مصادره و ضبط اموال کاسبکاران، ۵ شهروند را بازداشت و یک شهروند دیگر را زخمی کردند.

photo 2023 07 24 19 49 42

به گزارش کولبرنیوز، روز دوشنبه دوم مردادماه ١۴٠٢، نیروهای نظامی و انتظامی با یورش به منازل کاسبکاران در روستای سریاس از توابع شهر پاوه، پس از مصادره و ضبط اموال کاسبکاران، ۵ شهروند را بازداشت و یک شهروند یگر را زخمی کردند. بر اساس این گزارش، ثروت حسینی، آرمان محمودی، خبات عزیزی، طاعت صالحی و ثمیر شوشمی توسط نیروهای نظامی بازداشت و یک نفر دیگر با هویت فواد حسینی، زخمی شده است.
نیروهای نظامی، شامل سرنشینان بیش از ۲۰ خودرو به منازل کاسبکاران روستای سریاس پاوه یورش برده و اقدام به بازداشت توام با ضرب و شتم این ۵ شهروند کرده‌اند. در پی مقاومت اهالی روستای سریاس و وقوع درگیری، نیروهای حکومتی اقدام به تیراندازی کردند که طی آن دست‌کم یک شهروند به نام فواد حسینی زخمی شده است.

کولبرنیوز

Next Post

گسترش اعتیاد به مواد مخدر فاجعەای در مقیاس اجتماعی

د جولای 24 , 2023
ابعاد اعتیاد به مواد مخدر در ایران مدام گسترش می‎یابد. جمهوری اسلامی از آنجا که جامعه را دچار مصائب عظیم کرده است اجازه نمی‌دهد تا آمار واقعی این مصائب منتشر گردد. اما تلاش رژیم در این زمینه بیهوده است زیرا در عصر اینترنت و انفجار اطلاعات حقایق را نمی‌توان از […]
photo 2023 07 24 20 19 29

You May Like