بلوچستان؛ جاماندن دانش‌آموزان دختر کافه بلوچی از امتحانات نهایی

عدم تخصیص حوزه امتحانی در دهستان کافه بلوچی، مانع حضور دانش‌آموزان در امتحانات نهایی شد.

photo 2024 05 21 12 23 52

به گزارش کولبرنیوز، به نقل از منابع بلوچستان، روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دانش‌آموزان دختر دهستان کافه بلوچی به دلیل عدم اختصاص‌دهی حوزه امتحانی از امتحانات نهایی خود جاماندند.
مسئولین منطقه بارها از اداره آموزش و پرورش درخواست تخصیص حوزه امتحانی در این دهستان که مجموعا دارای ۲۵۰ دانش‌آموز می‌باشد را داده بودند که با موافقت مدیریت کل استان نیز همراه بوده است. با این حال، فرماندار شهرستان مئگس با این درخواست مخالفت کرده و مانع از برگزاری امتحانات در این دهستان شد.
این موضوع با واکنش تند اولیای دانش‌آموزان همراه شده است. آن‌ها نگران سلامت فرزندان خود در مسیر طولانی و ناامن تا رسیدن به حوزه امتحانی هستند و به همین دلیل، از شرکت فرزندانشان در امتحانات خودداری کرده‌اند.
گفتنی است که در تاریخ ۲۶ اردیبهشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان به اهالی کافه بلوچی وعده داده بود که در دهستانشان حوزه امتحانی تائید و امتحانات نهایی برگزار خواهد شد. اما فرماندار مئگس با این طرح مخالفت کرد و برگزاری امتحانات در کافه بلوچی را منتفی کرد.

کولبرنیوز

Next Post

دیواندره؛ بازداشت و انتقال آرمان مرادی به زندان سنندج

س مه 21 , 2024
آرمان مرادی شهروند اهل شهر دیواندره پس از احضار و مراجعه به دادگاه، جهت اجرای حکم بازداشت و به زندان مرکزی سنندج منتقل شد. به گزارش کولبرنیوز روز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، آرمان مرادی شهروند ۳١ ساله اهل روستای “دره‌گاوان” دیواندره و دانشجوی دانشگاه رازی کرمانشاه، پس از […]
2024 05 21 18.21.04

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی