هشتگرد؛ احضار فرهاد شیخی، فعال کارگری جهت تحمل حبس

فرهاد شیخی، فعال کارگری اهل سقز و ساکن هشتگرد کرج جهت اجرای حکم هشت ماه حبس خود، به شعبه یک اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب هشتگرد احضار شد.

IMG 8679

به گزارش کولبرنیوز فرهاد شیخی، فعال کارگری اهل سقز و ساکن هشتگرد کرج جهت اجرای حکم هشت ماه حبس خود، به شعبه یک اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب هشتگرد احضار شد.
این فعال کارگری با انتشار مطلبی اعلام کرد که اخیراً با دریافت ابلاغیه‌ای به شعبه اول اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب هشتگرد احضار شده است و باید ظرف روزهای آتی جهت اجرای حکم حبس، خود را به مرجع قضایی مذکور معرفی کند. او در تاریخ هشتم شهريورماه ۱۴۰۳، توسط دادگاه تجدیدنظر استان البرز به هشت ماه حبس، دو سال تبعید به شهر دیواندره، دو سال ممنوعیت خروج از ایران و دو سال منع سکونت در استان‌های البرز و تهران محکوم شده است.
فرهاد شیخی در تاریخ هفتم خردادماه سال ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود واقع در هشتگرد بازداشت و چندی بعد به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.

فرهاد شیخی نهایتاً در تاریخ بیست و سوم خردادماه ۱۴۰۲، پس از تفهیم اتهام در دادسرای هشتگرد، با قرار کفالت ۱۰۰ میلیون تومانی از ندامتگاه مرکزی کرج آزاد شد.
وی در تیرماه ۱۴۰۳، جاری توسط شعبه یک دادگاه انقلاب کرج به ریاست قاضی سید موسی آصف الحسینی بابت اتهام “فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی” به یک سال حبس، دو سال تبعید به شهر دیواندره و دو سال ممنوعیت خروج از کشور و دو سال منع سکونت در استان‌های البرز و تهران (پس از اتمام دوران تبعید) محکوم شده بود.
جلسه دادگاه بدوی رسیدگی به اتهام وی در تاریخ سی‌ام خردادماه ۱۴۰۳، برگزار شد.

این فعال کارگری پیش از این نیز از بابت فعالیت‌های خود سابقه بازداشت و محکومیت داشته است. وی در تاریخ هجدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱، به دنبال صدور بخشنامه عفو از زندان آزاد شد.

کولبرنیوز

Next Post

بانه؛ زخمی شدن یک کولبر توسط نیروهای هنگ‌مرزی

د سپتامبر 9 , 2024
خلیل چلبی کولبر اهل ربط سردشت با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه به شدت مجروح شد. به گزارش کولبرنیوز روز جمعه نهم شهریورماه ۱۴۰۳، نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه اتومبیل حامل کولبران را مورد هدف تیراندازی مستقیم قرار داده و یک کولبر را به شدت زخمی کرده‌اند. هویت […]
5976694730848847381

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی