تهدید اسکندر لطفی و خانواده‌اش از سوی قاضی شعبه اول بازپرسی در دومین روز اعتصاب غذای این معلم زندانی

شاهمرادی قاضی شعبه اول بازپرسی دادگاه مریوان و یکی از نیروهای سپاه در دومین روز اعتصاب غذای خشک اسکندر لطفی او را تهدید کردند.

photo 2022 05 31 14 53 31

به گزارش رسیده به کولبر نیوز امروز سه‌شنبه دهم خردادماه، در پی مراجعه خانواده معلم زندانی “اسکندر لطفی” به دادگاه برای پیگیری وضعیت این فعال کانون صنفی معلمان مریوان، “شاهمرادی” قاضی شعبه اول بازپرسی دادگاه مریوان خانواده این معلم زندانی گفت: “به اسکندر لطفی بگویید که به اعتصاب غذایش پایان دهد وگرنه به ضررش تمام می‌شود”. همچنین یکی از حاضرین در دادگاه به کولبر نیوز گفت که یکی از نیروهای سپاه که در دادگاه حضور داشته است، تهدید کرده است که: “اسکندر باید امروز با خانواده‌اش تماس بگیرد و بگویید که هیچ مشکلی ندارد و حالش خوب است”.

این در حالی است که اسکندر لطفی از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی معلمان کردستان–مریوان و سخنگوی “شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران” از روز دوشنبه نهم خردادماه در اعتراض به تداوم بازداشت غیرقانونی و تحت فشار قرار دادن وی برای اخذ اعترافات اجباری دست به اعتصاب غذای خشک زده است.

کولبرنیوز

Next Post

آخرین فریادم را بشنو! - کانی کرم پور

س مه 31 , 2022
فروید می گفت آن کس که خود را می‌کشد، از غریزه عشق تهی شده، اریک فروم، فیلسوف و متفکر آلمانی می گوید که انسان ها همانند سایر پستانداران، زیست دوست و گریزان از مرگ هستند. روان شناسان می‌گویند که انسان تنها در حالتی شبیه هذیان دست به خودکشی می زند. […]
K Karampoor

You May Like