گیلان؛ برگزاری جلسه بازپرسی فعال کارگری یونس آزادبر به اتهام محاربه 

جلسه بازپرسی یونس آزادبر، فعال کارگری و کارگر بازنشسته بازداشتی محبوس در زندان لاکان رشت امروز پنجشنبه ۹ شهریورماه در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنگر برگزار شد. آقای آزادبر در جریان این جلسه از بابت اتهاماتی هم‌چون محاربه به دفاع از خود پرداخت.

telegram cloud photo size 4 6023850525411360080 y

به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه نهم  شهریورماه ١۴٠٢، جلسه بازپرسی یونس آزادبر، فعال کارگری و کارگر بازنشسته بازداشتی محبوس در زندان لاکان رشت امروز پنجشنبه ۹ شهریورماه در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنگر برگزار شد. آقای آزادبر در جریان این جلسه از بابت اتهاماتی هم‌چون محاربه به دفاع از خود پرداخت.

بر اساس این گزارش روز پنجشنبه ۹ شهریورماه، آقای آزادبر بدون اطلاع قبلی و با اعمال خشونت از زندان لاکان رشت به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنگر منتقل شد. در جریان این جلسه که بدون حضور رامین صفرنیا و قاسم بزرگ‌زاده، وکلای انتخابی آقای آزادبر برگزار شد، وی از بابت اتهامات «محاربه، تبلیغ علیه نظام و عضویت در گروه های مخالف نظام» به دفاع از خود پرداخت.

علی‌رغم درج اسامی وکلای مدافع آقای آزادبر در سامانه ثنای وی، تاکنون این افراد اجازه مطالعه جزئیات پرونده موکل خود را نداشته‌اند.

یونس آزادبر که از بیماری صرع و مشکلات گوارشی رنج می‌برد، در تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲، توسط ماموران اطلاعات سپاه در منزل شخصی خود در شهر سنگر بازداشت شد. ماموران که هشت تن از جمله یک مامور زن بودند، در زمان بازداشت اقدام به تفتیش منزل این شهروند کردند. آقای آزادبر پس از گذشت هشت روز از زمان دستگیری، در یک تماس تلفنی با خانواده خود از انتقالش به بند میثاق زندان لاکان رشت خبر داد.

یونس آزادبر، شصت ساله و ساکن شهر سنگر از توابع شهرستان رشت است. وی پیش‌تر به واسطه فعالیت‌های خود سابقه برخوردهای قضایی را داشته است.

کولبرنیوز

Next Post

جانباختن یک سوختبر نوجوان در محور سراوان 

ش سپتامبر 2 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it یک سوختبر نوجوان بلوچ بر اثر تصادف در محور سراوان به سوران جانش را از دست داد.  به گزارش کولبرنیوز روز جمعه ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۲، یک سوختبر نوجوان ۱۸ ساله که شامگاه ۸ شهریورماه بر اثر برخورد با […]
telegram cloud photo size 4 6023850525411360095 y

You May Like