کوردستان؛ بازداشت چهار شهروند در شهرهای سقز و اشنویه

امید مقدسی، هیوا طاطایی، زانیار مقدور و فردین خوش‌خواهش، چهار شهروند اهل شهرهای سقز و اشنویه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و مکان نامعلومی منتقل شدند.

telegram cloud photo size 4 5767144101110726887

به گزارش کولبرنیوز روز دوشنبه ٢٠ شهریورماه ١۴٠٢، امید مقدسی و هیوا طاطایی دو شهروند اهل شهر سقز و زانیار مقدور گ فردین خوش‌خواهش دو شهروند اهل شهر اشنویه توسط نیروهای امنیتی این دو شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند.

بر اساس این گزارش امید مقدسی و هیوا طاطایی، پس از بازداشت توسط نیروهای امنیتی شهر سقز به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی سنندج منتقل شده‌اند.

فردین خوش‌خواهش در جریان اعتراضات مردمی ١۴٠١ در شهر اشنویه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود. نهایتاً توسط شعبه ١٠١ دادگاه کیفری دو اشنویه به ریاست قاضی “ابوطالب جلیل‌پور” از بابت اتهامات «اخلال در نظم و آسایش عمومی، تمرد نسبت به مأموران و تخریب عمدی اموال عمومی از طریق شرکت در اعتراضات» به پنج سال و سه ماه حبس محکوم شده بود.

کولبرنیوز

Next Post

آستانه‌اشرفیه؛ احضار فعال کارگری پیمان فرهنگیان جهت واخواهی

س سپتامبر 12 , 2023
پیمان فرهنگیان شاعر و فعال کارگری جهت واخواهی نسبت به رای صادره دادگاه در تاریخ ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲ به شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو شهرستان آستانه اشرفیه احضار شد. به گزارش کولبرنیوز پیمان فرهنگیان شاعر و فعال کارگری جهت واخواهی نسبت به رای صادره دادگاه در تاریخ ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲ […]
telegram cloud photo size 4 5764941723485716109 y

You May Like