بوکان؛ بازداشت احمد و سولماز حسن‌زاده توسط نیروهای امنیتی

احمد حسن‌زاده ۵۶ ساله و سولماز حسن‌زاده ۲۹ ساله، پدر و خواهر زنده‌یاد محمد حسن‌زاده از جانباختگان انقلاب ژینا در بوکان، توسط نیروهای امنیتی شهر بوکان بازداشت شدند.

telegram cloud photo size 4 6033005986937159004 y

به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه ١۴ شهریورماه ١۴٠٢، احمد حسن‌زاده ۵۶ ساله و سولماز حسن‌زاده ۲۹ ساله، پدر و خواهر زنده‌یاد محمد حسن‌زاده از جانباختگان انقلاب ژینا در بوکان، توسط نیروهای امنیتی شهر بوکان بازداشت شدند. بر اساس این گزارش احمد و سولماز حسن‌زاده توسط اداره اطلاعات شهر بوکان احضار و پس از مراجعه به این نهاد امنیتی بازداشت شده‌اند.

محمد حسن‌زاده شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در جریان اعتراضات مردمی بوکان در حالی که قصد داشت یک دختر ربوده شده توسط نیروهای امنیتی را  از دست آن‌ها آزاد کند، با ضربات متعدد چاقو و هم‌چنین یک گلوله که توسط نیروهای امنیتی بر سینه و قلبش وارد آمد جانش را از دست داد.

تا زمان تنظیم این خبر از اتهامات مطروحه و مکان نگهداری این دو شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

دشتیاری؛ دومین سوختبری که در پی سانحه رانندگی مجروح شده بود، جان باخت

س سپتامبر 5 , 2023
امروز سه‌شنبه ١۴ شهریور ماه ۱۴۰۲، دومین سوختبر بلوچی که روز جمعه ۱۰ شهریورماه، در پی یک سانحه رانندگی در محور راسک به دشتیاری زخمی شده بود، پس از گذشت چهار روز در بیمارستان چهبار جان خود را از دست داد. به گزارش کولبرنیوز، امروز سه‌شنبه ١۴ شهریور ماه ۱۴۰۲، […]
photo 2023 09 05 19 30 04

You May Like