برگزاری جلسه بازپرسی مریم وحیدیان در دادسرای اوین

جلسه بازپرسی مریم وحیدیان خبرنگار کارگری روز دوشنبه هشتم اسفندماه ۱۴۰۱ در دادسرای اوین برگزار شد.

وحیدیان

به گزارش کولبر نیوز، روز دوشنبه هشتم اسفندماه ۱۴۰۱ جلسه بازپرسی مریم وحیدیان خبرنگار کارگری در دادسرای اوین برگزار شد. در این دادگاه این خبرنگار حوزه کارگری از بابت اتهامات انتسابی به دفاع از خود پرداخت. به خانم وحیدیان اعلام شده است که به زودی پرونده‌اش جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب ارجاع داده می‌شود.

مریم وحیدیان روزنامه‌نگار کارگری شامگاه یکشنبه ششم آذرماه ١۴٠١، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. این در حالی روی داده بود که یکشنبه شب تولد خانم وحیدیان بوده و ماموران امنیتی به منزل وی مراجعه و او را بازداشت کردند. ماموران همچنین ضمن تفتیش منزل برخی از لوازم شخصی از جمله تلفن همراه و لپ‌تاپ وی و مهمان حاضر در منزل را نیز ضبط و با خود برده‌ بودند.
نهایتاً روز چهارشنبه ۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ خانم وحیدیان با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی بند ۲ الف زندان اوین آزاد شد.

کولبرنیوز

Next Post

دیواندره؛ ارسلان دیوارگر از زندان مرکزی سنندج آزاد شد

س فوریه 28 , 2023
ارسلان دیوارگر از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری اخیر شهر دیواندره با تودیع قرار وثیقه یک میلیارد تومانی از زندان مرکزی سنندج آزاد شد. به گزارش کولبر نیوز امروز سه‌شنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۱، ارسلان دیوارگر ۴۶ ساله، اهل دیواندره و از دستگیر شدگان اعتراضات اخیر پس از گذشت بیش از ۵۰ […]
دیوارگر آزادی

You May Like