نوسود؛ زخمی شدن یک کولبر میانسال اهل جوانرود

حبیب رضایی کولبر ۵٢ ساله اهل شهر جوانرود با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود به شدت زخمی شد.

msg 1001143457715 81459

به گزارش کولبرنیوز بامداد یک‌شنبه پنجم آذرماه ١۴٠٢، حبیب رضایی کولبر ۵٢ ساله اهل شهر جوانرود با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود به شدت زخمی شده است. بر اساس این گزارش بر اساس اصابت گلوله جنگی به پشت این کولبر، نامبرده از ناحیه ستون فقرات دچار شکستگی شده و همچنين دچار حونریزی ریه شده است.
نامبرده بر اثر شدت جراحات به بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه منتقل شده و وضعیت عمومی او نامساعد اعلام شده است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبرنیوز از ابتدای پاییز، از اول مهرماه تا اول  آذرماه ١۴٠۲، جمعاً ١۵۴ کولبر در مناطق مرزی کوردستان بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی، ضرب و شتم توسط نیروهای نظامی رژیم و رفتن روی مین، کشته و زخمی شده‌اند.
از این تعداد جمعاً ۹ کولبر کشته و ١۴۵ کولبر نیز زخمی شده‌اند. از مجموع ١۵۴ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ١۴۱ مورد معادل (%٩۲) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

بانە؛ زخمی شدن یک کولبر با تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی

د نوامبر 27 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it فردین نازداری، کولبر اهل سقز بر اثر تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی در مرز هه‌نگه‌ژال بانه به شدت زخمی شد. به گزارش کولبرنیوز، بعد از ظهر امروز دوشنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۲، یک کولبر اهل شهر سقز بر اثر تیراندازی نیروهای […]
msg 1001143457715 81469

You May Like